1
لابد من العوده القويه للشرطه
بواسطة: احمد
بتاريخ: الخميس، 5 مايو 2011 - 01:35
لابد من العوده القويه للشرطه
2
والله حرام الي بيحصل فيكي يامصر
بواسطة: مصريه وبحب مصر
بتاريخ: الخميس، 5 مايو 2011 - 01:40
فين شرطه المرافق الي كانو مخليين البائعين يمشوا علي العجين مايخلخبطهوش ياريت يشوفوا شغلهم داحنا معدش بنعرف نمشى في الشوارع من كثره البائعين وفرد بضائعهم علي جانبي الطريق بطريقه مستفزه والعربيات مش عارفه تمشي خالص ولو اتكلمت مع حد يشتمك واستفزاز مالهوش حل نرجو الانضباط شويه والشرطه لازم ترجع شديده وقويه ارجو النشر كل ارئي لم تنشر
3
حررررررررررام
بواسطة:
[email protected]
بتاريخ: الخميس، 5 مايو 2011 - 01:41
حرام اللي بيحصل دة
4
اين تفعيل قانون الاعدام
بواسطة: ايهاب محمد
بتاريخ: الخميس، 5 مايو 2011 - 01:42
اين تفعيل قانون الاعدام الذى صدر من القوات المسلحه للبلطجه لماذا لايتم تفعيله واظهار المتهمين بالبلطجه والشغب وهم يعدمون فى التليفزيون علانيه ليكون رادعا لكل من تسول له نفسه بعمل بلطجه واحداث رعب بين المواطنين انشر يغالى
5
مش لاقى اوصف بيه اللى بيحصل لمصر
بواسطة: مينا جورج
بتاريخ: الخميس، 5 مايو 2011 - 01:43
ايه اللى بيحصل ده؟ كل ده كان مستخبى فين؟ هو معقول بلد بعد ثوره شعبيه قامت علشان نغير النظام الفاسد والمستبد تتقلب بعدها البلد بالطريقه دى؟؟ مش ممكن ابدا اللى بيحصل الناس مفروض تتغير للاحسن ولكن بكل اسف احنا ظهر مننا اوحش مافينا ومحدش عارف مصر رايحه فين لابد من الامن والشرطه والجيش يقفوا وقفه رادعه ضد البلطجه اللى بتحصل دى فى كل مصر مينفعش البلد بتنهار والاقتصاد بينهار والاخلاق وكل حاجه ولمصلحه مين؟؟ محدش عارف
6
مانجه وبلحه وبطيخه ...
بواسطة: الجنـــــــــــــاينى
بتاريخ: الخميس، 5 مايو 2011 - 01:46
طيب فين بقية الأصناف ............
7
مش لاقى اوصف بيه اللى بيحصل لمصر
بواسطة: مينا جورج
بتاريخ: الخميس، 5 مايو 2011 - 01:48
ايه اللى بيحصل ده؟ كل ده كان مستخبى فين؟ هو معقول بلد بعد ثوره شعبيه قامت علشان نغير النظام الفاسد والمستبد تتقلب بعدها البلد بالطريقه دى؟؟ مش ممكن ابدا اللى بيحصل الناس مفروض تتغير للاحسن ولكن بكل اسف احنا ظهر مننا اوحش مافينا ومحدش عارف مصر رايحه فين لابد من الامن والشرطه والجيش يقفوا وقفه رادعه ضد البلطجه اللى بتحصل دى فى كل مصر مينفعش البلد بتنهار والاقتصاد بينهار والاخلاق وكل حاجه ولمصلحه مين؟؟ محدش عارف
المفضلات