ازيكم يارب تكونوا بالف هنا
النهارده جتلى فوكيره حلوه كده يارب تعجبكم
طبعا ركن حوارات كل يوم بينزل فيه توبيكات الحمدلله
بتناقش قضايا وقضايا وكل الزبائن والمعلمين زى الفل فى مناقشتهم
فالنهارده قررت كده فى فوكيرة والا هى
اى زبون او معلم هيعجبه موضوع رد عليه
هيجيب اسمه وكاتبه ويحطه هنا
ونعرف رئيكم في التوبيك بكل صراحه :__________
مثال:_
موضوع:_
كيف ترد على من اسقط دمعتك ؟
صاحب الموضوع:_ جاسمين
رئ:_ اعجبنى طريقه طرحه من جميع الجوانب
وهكذا يارب الفكره تنول اعجبكم من خلالها مش هنجامل هنقول رئينا
فى اكبر كم من الحواضيع ومن خلالها هنزود
يارب الفكره تعجبكم
مع تحيات معلمات ركن حوارات












المفضلات