اقتباس:
بسم الله الرحمن الرحيم
مش هطول على حد .. ومش عاوزين نتكلم كتير ال حصل حصل خلاص
الحملة ديه بجد هي فكرة جاتلي كده لاني مخنوق كمصري بجد من ال حصل في الاستاد ده
مش مهم مين عمل كده و مين مسئول خلاص احنا مش هنحاسب حد يعني
المهم الي اتكسر يتصلح ان شاء الله
هنظف و هندهن و هنصلح اي حاجه نقدر عليها هنعملها ان شاء الله
الاستاد هيرجع احسن من اول بأدينا احنا يا زملكاوية
http://www.facebook.com/event.php?eid=201638116526380









المفضلات