facebook

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 5 من 10

الموضوع: تعمل ايه لو قابلت الرخم ده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  1. #1

    I6ocity (37) تعمل ايه لو قابلت الرخم ده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ----------------------------
    تعمل ايه لو قابلت الرخم ده فى الشارع ؟؟؟
    -----------------------

    مرة واحد ماشى فى
    الشارع فقابل واحد تانى شكله مش على بعضه ومستعجل أوى وبيقول:

    لو سمحت من
    فضلك قلعنى الجاكتة

    فالأولانى قال له:نعم ؟

    فالتانى قال: قلعنى
    الجاكتة بسرعة

    حاضر....حاضر وراح مقلعه الجاكتة

    لو سمحت بقه قلعنى
    الكرافتة

    ايه؟

    الكرافتة.....الكرافتة بسرعة

    حاضر حاضر وراح
    مقلعه الكرافتة وهو مستغرب اوى من الراجل الغريب ده:ها ياسيدى أى خدمة تانية


    آه .معلش فكلى زراير القميص

    لااااا دانت زّودتها أوى ..كده تاخد
    برد يقلب بنزلة شعبية حادة تاخد أجلك

    من فضلك فكها ....بسرعة أرجوك


    افففففففف... وأدى زراير القميص خلاص فكتها... دا كان يوم ايه المهبب ده،
    ها أى أوامر تانية؟

    أيوه قلعنى بقه القميص

    ياسيدى عيب مايصحش كده،
    دا احنا فى الشارع خللى عندك دم ..... لا حول ولا قوة الا بالله

    أرجوك
    أرجوك بسرعة.....مفيش وقت

    دى وقعت ايه المهببة دى، أنا كان ايه اللى جابنى
    من الشارع ده... وادى القميص..هااااا..ايه تانى

    ارسملى على ظهرى خطوط
    بالطول وخطوط بالعرض

    حسبى الله ونعم الوكيل...انت مجنون ياراجل أنت؟؟؟؟


    من فضلك....أرجوك

    رسمتلك زفت بالطول وزفت بالعرض

    رقملى بقه
    المربعات للى اتكونت على ظهرى بالارقام من 1 الى 40ياصبر أيوووووووووب ..


    بقه أنت معطلنى كل ده علشان تلعبنى سيجا على قفاك؟؟؟

    بسرعة لوسمحت....ارجوك
    رقمهم ....من فضلك مش قادر


    أدينى رقمتهم

    لو سمحت بقى أهرشلى فى
    المربع رقم
    33
    ههههههه





    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  2. #2
    الصورة الرمزية يوسف2004
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    المشاركات
    267
    معدل تقييم المستوى
    18

    افتراضي رد: تعمل ايه لو قابلت الرخم ده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟









    تم تغيير الاسم من كتكوت الى يوسف2004

  3. #3

    افتراضي رد: تعمل ايه لو قابلت الرخم ده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ههههههههههههههههههه

    ومالو يايوسف

    معلشى اكتر من كده ويزيح ربنا





    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  4. #4
    الصورة الرمزية يسري سعودي
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    مصر الغاليه
    العمر
    60
    المشاركات
    147
    معدل تقييم المستوى
    18

    افتراضي رد: تعمل ايه لو قابلت الرخم ده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




    هاجيبله ده ارخم منه


    مصر 25 يناير ستظل رايه مرفوعه

  5. #5

    افتراضي رد: تعمل ايه لو قابلت الرخم ده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    بصى بقا
    هههههههههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههههههههه



    أخدت بينى وبين قربك جدارا حائلا **فإنقطعت بى السبل لأتنسم الحياه
    ما دمت أنا بأول الطرق إليك مسافرا **فدعنى قربك أنشد شعرا أهــواه

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. -- هل قابلت من يجعلك
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 28-02-2011, 08:22 AM
  2. -- 9 أخطاء موضة قاتلة
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 28-12-2010, 05:12 AM
  3. أحاسيس قاتلة
    بواسطة ابو اسامه في المنتدى الثقافة الدينية العامة
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 08-12-2010, 01:31 AM
  4. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 30-11-2010, 06:18 AM
  5. عبارات قاتلة
    بواسطة محمد المصري في المنتدى القسم الـعـام
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 07-01-2009, 11:57 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1