BIG.M
و كان الصوره المشترك بيها...
و فاز ب 54 صوت:11ap::11ap::11ap:
مبــــــــــــــــــــــــــــروك يا قمر و بصراحه يستهلها
و هو احسن مصور للاكترونيات فى قهوتنا
الكل يدخل يباركوو
و دا توقيعك يا قمر
و جارى ارسال ال300 نقطه
:bye::bye::bye::bye:
BIG.M
و كان الصوره المشترك بيها...
و فاز ب 54 صوت:11ap::11ap::11ap:
مبــــــــــــــــــــــــــــروك يا قمر و بصراحه يستهلها
و هو احسن مصور للاكترونيات فى قهوتنا
الكل يدخل يباركوو
و دا توقيعك يا قمر
و جارى ارسال ال300 نقطه
:bye::bye::bye::bye:
ناقل الاخبار
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات