سالخير عليكم

من غير مقدمات وحوارات


فكرة التوبيك باينة من عنوانه

قصة ع اغنية

هنجيب اغنية وندبس عضو والمطلوب منه انه يالف قصة على الاغنيه تكون طويلة بقى او قصيرة زى ما تحبو
وبعدها هندبس حد غيره كل واحد يخلى بالوا من نفسه :bleh:


مستنية تفاعلكم ولو الفكرة عجبتكم ندخل باول ضحية يوووه قصدى باول ضيف :11umbup: