السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
وانا داخلة الركن السياسى كالعادة
لاقيتة منور
ومش زى ما انا متعودة علية كل
مرة
اقتباس:
لاقيت اسم تالت منور معانا
اقتباس:
مبروك يانودى
وربنا يوفقك يارب
وتكونى اضافة كبيرة للركن
زى ما احنا متوقعين
ودى حاجة بسيطة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
وانا داخلة الركن السياسى كالعادة
لاقيتة منور
ومش زى ما انا متعودة علية كل
مرة
اقتباس:
لاقيت اسم تالت منور معانا
اقتباس:
مبروك يانودى
وربنا يوفقك يارب
وتكونى اضافة كبيرة للركن
زى ما احنا متوقعين
ودى حاجة بسيطة
ناقل الاخبار
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات