دي صورهـ من ملف ترجمهـ فيلمـ عندي
اظن واضح الكلامـ عاملـ آزاى :doh:
دخلت علي كونترول بانلـ وظبطت الاعدادات بتاع اللغهـ :wacko:
>>
وحددت صح ع المربع الاحمر دا >>
وعملت ريستر ومحصلش حاجهـ :shocking:
كررت الموضوع دا كتيييير >> مفيش حاجهـ بتحصلـ :ranting_w:
وبعد يآس طويلـ ،، قلت آسالكمـ بقي :005:
ها حد هيعرف يساعدني ؟؟





>> 


المفضلات