دي صورهـ من ملف ترجمهـ فيلمـ عندي

اظن واضح الكلامـ عاملـ آزاى :doh:







دخلت علي كونترول بانلـ وظبطت الاعدادات بتاع اللغهـ :wacko:


>>


وحددت صح ع المربع الاحمر دا >>





وعملت ريستر ومحصلش حاجهـ :shocking:



كررت الموضوع دا كتيييير >> مفيش حاجهـ بتحصلـ :ranting_w:

وبعد يآس طويلـ ،، قلت آسالكمـ بقي :005:

ها حد هيعرف يساعدني ؟؟