السلام عليكم و رحمه الله



طبعا مافيش حد عارفنى غير اصدقائى القدامى
يارب تكونوا كلكم بخير و اعذرونى على الاختفاء ده و اعذرونى لانى مش قادره اسلم عليكو واحد واحد لانالرسائل عندى مقفوله من الاداره
مش عارفه ايه السبب


سلام