السلام عليكم و رحمه الله
طبعا مافيش حد عارفنى غير اصدقائى القدامى
يارب تكونوا كلكم بخير و اعذرونى على الاختفاء ده و اعذرونى لانى مش قادره اسلم عليكو واحد واحد لانالرسائل عندى مقفوله من الاداره
مش عارفه ايه السبب
سلام
السلام عليكم و رحمه الله
طبعا مافيش حد عارفنى غير اصدقائى القدامى
يارب تكونوا كلكم بخير و اعذرونى على الاختفاء ده و اعذرونى لانى مش قادره اسلم عليكو واحد واحد لانالرسائل عندى مقفوله من الاداره
مش عارفه ايه السبب
سلام
ناقل الاخبار
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات