facebook

النتائج 1 إلى 3 من 3

الموضوع: نكت جديده لانج

  1. #1

    I6ocity (39) نكت جديده لانج

    مرة واحد بلديتنا كل ما يسلم على اجنبى يبص تحتو فواحد قالو انت
    بتبص تحت ليه قالو علشان اشوف الترجمه

    مرة واحد مسطول ماشى شاف عامود نور مكتوب
    عليه للايجار اعد يخبط على العمود جه
    واحد مسطول غايرو لقاه بيخبط على عمود نور
    قالو انت بتخبط ليه قال لقيت مكتوب للايجار
    فبخبط قالو المسطول التانى معا ان الجماعه
    فتحين النور فوق


    ههههههههههههههههههههههههههههههههههه


    طبعا دى محاصلتش المهم


    واحد بيسأل ايه الفرق بين رأسمالية روسيا واشتراكية عبد الناصر وديمقراطية مبارك

    الرأسمالية هى انك يكون عندك بقرتين يحلبوهملك ويدوك اللبن
    واشتراكيه عبد الناصر ياخدو منك بقره ويدوك بقره ويحلبوهم ويدوك اللبن
    ديمقراطية مبارك بقى ياخدو منك البقرتين ويحلبوك انت
    ههههههههههههههههه





    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  2. #2
    الصورة الرمزية ابو اسامه
    تاريخ التسجيل
    Nov 2010
    الدولة
    مصرى من محافظة الفيوم . مقيم بمدينة أكتوبر
    العمر
    60
    المشاركات
    643
    معدل تقييم المستوى
    16


    افتراضي رد: نكت جديده لانج

    ههههههههههههههههههههههه بجد حلوين جدا تسلم ايدك ...
    ولا بتاع الديمقراطيه دى .. يحلبوه هو ... يا نهار اسود يا ولاد ..
    هههههههههههههههههههههه ..
    أنا لا أ كتب الأشعار فالأشعار تكتبني ،
    أريد الصمت كي أحيا، ولكن الذي ألقاه ينطقني ،
    ولا ألقى سوى حزن، على حزن، على حزن ،
    أأكتب أنني حي على كفني ؟
    أ

  3. #3

    افتراضي رد: نكت جديده لانج

    ههههههههههههههههههه
    حلوة ياخلود
    اهي حاجة تخفف عنا
    من السياسة شوية









معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. 00 صفحه جديده لسنه جديده
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 04-12-2010, 06:57 AM
  2. - اكرهك ..لاني احبك.. -
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 17-11-2010, 05:00 PM
  3. لانى احبك
    بواسطة مصطفى مامون في المنتدى إبداعات الأعضاء
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 03-01-2010, 11:04 PM
  4. نكت جديدة لانج new
    بواسطة قمر في المنتدى قسم التسلية والترفيه
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 29-04-2009, 11:32 PM
  5. شقق جديدة بدريم لاند
    بواسطة sherihan anwar في المنتدى عقارات مدينة 6 أكتوبر
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 25-02-2009, 02:46 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1