مرة واحد بلديتنا كل ما يسلم على اجنبى يبص تحتو فواحد قالو انت
بتبص تحت ليه قالو علشان اشوف الترجمه
مرة واحد مسطول ماشى شاف عامود نور مكتوب
عليه للايجار اعد يخبط على العمود جه
واحد مسطول غايرو لقاه بيخبط على عمود نور
قالو انت بتخبط ليه قال لقيت مكتوب للايجار
فبخبط قالو المسطول التانى معا ان الجماعه
فتحين النور فوق
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
طبعا دى محاصلتش المهم
واحد بيسأل ايه الفرق بين رأسمالية روسيا واشتراكية عبد الناصر وديمقراطية مبارك
الرأسمالية هى انك يكون عندك بقرتين يحلبوهملك ويدوك اللبن
واشتراكيه عبد الناصر ياخدو منك بقره ويدوك بقره ويحلبوهم ويدوك اللبن
ديمقراطية مبارك بقى ياخدو منك البقرتين ويحلبوك انت
ههههههههههههههههه







رد مع اقتباس





المفضلات