السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة ..

ازيكم ؟ يارب بخير ديما :11nk(2):

التوبيك باين من العنوان ..

سؤالى هنا للشباب وللبنات بس البنات يستنو شوية ..

سؤالى الاول للشباب ..

هترضى ترتبط ببنت اكبر منك سن ؟

وطبعا اخر الارتباط خطوبة وجواز

طيب هترضى تتجوز بنت اكبر منك ؟ :wacko:

يعنى وقت مثلا ما تاخدك نفسويتك كدا وتيجى تزعق
وتقول انا الكبير هنا .. تفتكر هى هتقولك ايوة انت الكبير:biggrin23:

بغض النظر عن الفرق فى التفكير طبعاا ..
لان البنت تفكيرها ينمو اسرع من الولد .. ودى معروفة

انما بقى .. انت ذات نفسويتك هتكون راضى وانت معاها ؟

طيب سؤالى للبنات ..

ترضى ترتبطى بولد اصغر منك بالسن ؟

بصراحة الموضوع بالنسبالى مرفوض تماما

و " الاكبر منك بيوم يعرف عنك بسنة "

يلا قولو رأيكم .. بس اللى هيقولى اة ممكن
يمشى احسن ما اضربو