السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ده تصميم لاغنية عن اللى بيحصل فى فلسطين
اول مرة اعمل حاجة زى كده
بس لما سمعت اغنية تامر استفزتنى
اتعلمت ده عشان الاغنية دى
فان كانت وحشة او فيها حاجة غلط اعذرونى لانى لسه مبتداة
وبعتذر ان كنت وضعتها فى القسم الخطا لانى معرفش المفروض احطها فين
يارب تعجبكو






رد مع اقتباس


المفضلات