مين افضل نادى بتحبه وبتشجعه بعد ناديك المحلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا بعد الاهلى نادى القرن وبطل افريقيا
بحب برشلونة جدااااااااااااااااااااا