![]()
كل سنة وانتى طيبة يااجمل ام الاء فى الدنيا
يلا كلنا يا أخواتى
نهنئ
ام الاء
الغااااااااااليه بعيد ميلادها
3/1
في أحلى يوم بالشهر
حبيت أسبق البشر
وأهني اللي أحلى من القمر
وأغلى من النظر
وأبارك لها بيوم ميلاد العمر
وأطلب من ربي يحفظها طول الدهر
ودى هديتى يااغلى الاصحاب
يلا يااجمل اعضاءنا كلنا نخش نقول لام الاء كل سنه وانتى طيبه










رد مع اقتباس









المفضلات