facebook

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 5 من 6

الموضوع: كل سنه وانتى طيبه ياام الاء

  1. #1

    افتراضي كل سنه وانتى طيبه ياام الاء



    كل سنة وانتى طيبة يااجمل ام الاء فى الدنيا

    يلا كلنا يا أخواتى

    نهنئ
    ام الاء

    الغااااااااااليه بعيد ميلادها

    3/1




    في أحلى يوم بالشهر


    حبيت أسبق البشر


    وأهني اللي أحلى من القمر


    وأغلى من النظر


    وأبارك لها بيوم ميلاد العمر


    وأطلب من ربي يحفظها طول الدهر


    وأقولها كل عام وانتي بخير وعقبال مليون عمر






    كـــــل ســــنة وانتى طيبة ياقمرررر






    ياااااارب عقباااااال مليووووون سنة حبيبتى

    فى الفرح والهنا والسعادة





    أحلى وأجمل وأغلى التهانى

    لأغلى الناس

    ام الاء









    يااااارب يباااارك عمرك حبيبتى ويعطيكى ألف

    عااااافية ويخليكى لينا ولكل حبايبك




    ودى هديتى يااغلى الاصحاب



    يلا يااجمل اعضاءنا كلنا نخش نقول لام الاء كل سنه وانتى طيبه






    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  2. #2
    المديرة العامة الصورة الرمزية اميرة حبى انا
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    مصر
    العمر
    50
    المشاركات
    12,656
    معدل تقييم المستوى
    10


    افتراضي رد: كل سنه وانتى طيبه ياام الاء

    كل سنة وانتى طيب وبخير وصحة وسعادة
    وان شاء الله السنة الجاية زى النهاردة تكونى حققتى كل اللى بتتمنيه
    كل سنة وانتى طيبة

    نسأل الله العلي العظيم ان يغفر لأخونا جمال
    وان يتقبله لديه في جنات النعيم
    وان يلهم اهله وذويه الصبر والسلوان
    وانا لله وانا اليه راجعون


  3. #3

    افتراضي رد: كل سنه وانتى طيبه ياام الاء

    كل سنة وانت طيبة ياخلود يا غالية
    والله لفتة جميلة منك ومش جديدة عليك
    وكل سنة وانت بخير يا احلى واجمل اميرة
    عرفتها فى المنتدى
    كل عام وانتم بخير



  4. #4
    مشرفة قسم القصة الصورة الرمزية دعاء الكروان
    تاريخ التسجيل
    Apr 2009
    الدولة
    مصر
    المشاركات
    3,211
    معدل تقييم المستوى
    21


    افتراضي رد: كل سنه وانتى طيبه ياام الاء

    كل سنه وانتى بصحه وبسعادة وبخير ام الاء
    ويارب تحققى كل ما تتمنيه فى الحياة






  5. #5

    افتراضي رد: كل سنه وانتى طيبه ياام الاء

    كل سنة وانتى طيبه يا أم ألآء

    وعقبال مليووووووووون سنة

    وتحققى كل اللى بتحلمى بيه لنفسك ولبيتك ولأسرتك










صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. كل سنه وانتى طيبه يادعاء ووحشتينا
    بواسطة خلود في المنتدى قسم التهانى والترحيب بالأعضاء الجدد
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 02-12-2010, 07:59 PM
  2. كل سنه وانتى طيبه ياشذا
    بواسطة خلود في المنتدى قسم التهانى والترحيب بالأعضاء الجدد
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 10-10-2010, 12:11 AM
  3. كل سنه وانتى طيبه يادى دى
    بواسطة خلود في المنتدى قسم التهانى والترحيب بالأعضاء الجدد
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 30-08-2010, 10:22 PM
  4. كل سنه وانتى طيبه يادكتوره عزيزه
    بواسطة خلود في المنتدى قسم التهانى والترحيب بالأعضاء الجدد
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 17-07-2010, 09:49 PM
  5. كل سنه وانتى طيبه يااحلى شذا
    بواسطة خلود في المنتدى قسم التهانى والترحيب بالأعضاء الجدد
    مشاركات: 9
    آخر مشاركة: 11-10-2009, 12:07 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1