كان فى واحد اسمه عيد ده كان بلطجى ..

و بيحب يعمل مقالب مقرفة فى الناس
..

و كان عنده برص كان يقعد يرميه عالناس عشان يقرفهم :crazy: ..

و مكانش حد بيقدر يكلمه .. كله كان بيخاف منه :crazy: ..

و فى يوم جه واحد من مدينة تانية بعيدة فعيد حب يخليه يهج من البلد فقام رمى عليه

البرص فده تلقاءيا قام قلع الشبشب و طرراااا .. اخخ على البرص ..

فكان فى راجل كبير واقف قاله انت عملت اييه يا مجنون فقاله قتلت البرص قاله

يخرب بيتك دة برص عيد
..

و من ساعتها و المكان دة اسمه بورسعيد:biggrin23: ..


....


كان فى خروف زمان كانت ليته بتعمل صوت ..

فكل اللى يجي عندو يقول للتانى اسمع الليه
..

فتسمت بقى بعد كدا اسماعيليه :Jumpy: ..


...


بيقولك كان فى مدينة فجاه واحد عملاق صينى فيها اسمو ((سو)) :biggrin23: ..

فكان لازم كل يوم ياخد اكل .. فا فى يوم مكلش
..

فهاج عليهم فواحد لقى الناس بتجرى :biggrin23: ..

فاقالهم فى ايه .. ؟؟ ..

قاللولوا سو هاج .. فسموها سوهاج
:Jumpy: ..

وبس كدا والموضوع كان للهزر مش أكتتر ها ..

:biggrin23::biggrin23: