كان فى واحد اسمه عيد ده كان بلطجى..
و بيحب يعمل مقالب مقرفة فى الناس..
و كان عنده برص كان يقعد يرميه عالناس عشان يقرفهم :crazy: ..
و مكانش حد بيقدر يكلمه .. كله كان بيخاف منه :crazy: ..
و فى يوم جه واحد من مدينة تانية بعيدة فعيد حب يخليه يهج من البلد فقام رمى عليه
البرص فده تلقاءيا قام قلع الشبشب و طرراااا .. اخخ على البرص ..
فكان فى راجل كبير واقف قاله انت عملت اييه يا مجنون فقاله قتلت البرص قاله
يخرب بيتك دة برص عيد..
و من ساعتها و المكان دة اسمه بورسعيد:biggrin23: ..
....
كان فى خروف زمان كانت ليته بتعمل صوت..
فكل اللى يجي عندو يقول للتانى اسمع الليه..
فتسمت بقى بعد كدا اسماعيليه :Jumpy: ..
...
بيقولك كان فى مدينة فجاه واحد عملاق صينى فيها اسمو ((سو)) :biggrin23: ..
فكان لازم كل يوم ياخد اكل .. فا فى يوم مكلش..
فهاج عليهم فواحد لقى الناس بتجرى :biggrin23: ..
فاقالهم فى ايه .. ؟؟ ..
قاللولوا سو هاج .. فسموها سوهاج :Jumpy: ..
وبس كدا والموضوع كان للهزر مش أكتتر ها ..
:biggrin23::biggrin23:




..
..


المفضلات