هل من اصدقاء فانا لااعرف اى حاجه فى اكتوبر وحاسه بغربه مع انى لم انتقل بعد للعيش انما لسه فى فتره تجهيز للسكن انا عندى 28 سنه متزوجه ولدى ولله الحمد انس 3سنوات وهنا 5سنوات خريجه تجاره القاهره وهسكن فى جنوب الاحياء ونوبيه وافتخر
هل من اصدقاء فانا لااعرف اى حاجه فى اكتوبر وحاسه بغربه مع انى لم انتقل بعد للعيش انما لسه فى فتره تجهيز للسكن انا عندى 28 سنه متزوجه ولدى ولله الحمد انس 3سنوات وهنا 5سنوات خريجه تجاره القاهره وهسكن فى جنوب الاحياء ونوبيه وافتخر
الف اهلا وسهلا بيكى
نورتينا ونورتى المنتدى
وهتنورى اكتوبر باذن الله
كلنا هنا اخواتك واصدقائك
وعمرك ماهتحسى بغربة بينا ابدا
يااهلا بالنوبة واهلها
وربنا يخليلك انس وهنا ويباركلك فيهم
نورتينا واهلا وسهلا بيكي ونتشرف بضمك لينا في 6اكتوبر
نورتي يا أم هنا
كلنا إخوانك
يا أهلا بيكي
يا حبيبتي يا مصر




يا هلا بيكى يا ام هنابين إخواتك وأخواتك
نورتينا منتدى 6 اكتوبر
وهتنورى مدينة 6 اكتوبر
نتمنى لكى بقضاء أمتع الاوقات فى بيتك الثانى
وأهلا مرحبا بكى مرة اخرى![]()
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات