facebook

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 5 من 8

الموضوع: نكت * نكت

  1. #1

    افتراضي نكت * نكت

    جايبله لكم شويه نكت يارب تعجبكم

    مرة واحد صعيدى راح معرض ادوات كهربائية وقال لصاحبة انا عايز التلاجة دى قال لة احنا مش بنبيع لصعايدة خرج الصعيدى ولبس بدلة و رجع قال لصاحب المعرض انا عايز التلاجة دى قال لة احنا مش بنبيع لصعايدة خرج الصعيدى ولبس فستان و رجع قال لصاحب المعرض انا عايز التلاجة دى قال لة انا مش قولتلك احنا مش بنبيع لصعايدة رد الصعيدى و قال انا عايز اعرف انت بتعرف انى انا صعيدى ازاى قال عشان دى مش تلاجة دة بوتجاز

    مرة واحد صعيدي ماشي حافي فدخل مسمار في رجله فا الصعيدي قال للمسمار دخلت طب و حياة امك ما انت خارج

    واحدة ست راحت للدكتور قالته يادكتور إبنى مبياكلش كويس قالها طيب بيفطر إيه قالتله ياعين أمه ياعين أمه بيفطر20بيضة بس قالهاطيب بيتغدى إيه قالتله ياعين أمه ياعين أمه30فرخة بس قالها طيب بيتعشيه إيه قالتله ياعين أمه ياعين أمه ورك خروف بس رد عليها وقالها ياعين أمه ياعين أمه كمان شوية ياكل الدكتور وأمه

    مرو واحد بيسال صاحبوا اتجوزت ست تخينة ليه قالوا مش عارف طلبت ايدها بس ادوهالي كلها


    مرة حرامى دخل على واحد مسطول البيت قالو هات فلوسك و الا هقتل مراتك قام الرجل قعد يضحححححححك.......الحرامى قتل مراته وقاله هات الفلوس قبل م اقتل ابنك الرجعل قعد يضحححححححك........الحرامى قتل ابنه و هكذا لغايه لما خلص عالعيله و بيقول للمسطول ايه يا عم مش عايز تدينى فلوسك ليه؟؟؟؟قاله اطلع من دول يا ابرهيم يا نصر عارف ان دي الكاميرا الخفية

    واحد بلدياتنا بيهرج مع مراته فرماها من الدور العاشر فطلعت قالت له والله ما انا لاعبة معاك تانى





    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  2. #2
    المشرف العام الصورة الرمزية fagrmasr01
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    فى عقل وقلب محبوبتى
    المشاركات
    10,997
    معدل تقييم المستوى
    29


    افتراضي رد: نكت * نكت

    واحد بلدياتنا جوز بنته
    تاني يوم لاقاها قاتله العريس

    قال لها عملتي كده ليه يابتي

    قالت له الشرف غالي يا بوي ... ناصحه


    .
    سبحان الله وبحمده
    سبحان الله العظيم



  3. #3

    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    مصر
    العمر
    41
    المشاركات
    629
    معدل تقييم المستوى
    18

    افتراضي رد: نكت * نكت


    هههههههههههههههههههههه
    هههههههههههه
    ههههههه
    أخي أنت حرٌّ وراء السدود
    أخي أنت حرٌّ بتلك القيود

    إذا كنت بالله مستعصما
    فماذا يضيرك كيد العبيد؟!!
    *************

  4. #4
    مشرفة قسم الصور الصورة الرمزية قمر
    تاريخ التسجيل
    Feb 2009
    الدولة
    القاهرة
    المشاركات
    2,130
    معدل تقييم المستوى
    20


    افتراضي رد: نكت * نكت

    ههههههههههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههه
    تحفة وجميلة جدا ياخلود
    تسلملنا ايدك

    ّ,¸¸,ّ¤؛°`°؛¤ (قمر المنتدى)؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛°`°








  5. #5
    الصورة الرمزية سما
    تاريخ التسجيل
    Apr 2009
    المشاركات
    127
    معدل تقييم المستوى
    18

    افتراضي رد: نكت * نكت

    تاجر فراخ راح المزرعة يجيب فراخ ومحملها في العربية
    وقف في أول تفتيش
    الضابط قاله محمل إيه
    قاله فراخ
    قاله بتأكلهم إيه
    قاله علف ودره
    قاله مخالفة
    قاله ليه
    قاله الفراخ بتأكل لانشن وجبنه رومي ياغبي
    *******
    وقف في التفتيش التاني
    الضابط قاله
    محمل إيه . قاله فرخ
    بتأكلها إيه
    قاله لانشون وجبنه رومي
    قاله مخالفة
    إنت بتستهزئ بالشرطة
    معقوله الفراخ بتأكل لانشون وجبنه رومي؟
    *******************
    وقف في التفتيش الثالث
    الضابط قاله محمل إيه
    قاله فراخ
    بتأكلهم إيه
    فالراجل إحتار يقول إيه
    قاله الضابط إتكلم
    قاله بص ياحضرة الضابط
    إنا بعطي كل فرخة 10 جنيه وهي تأكل على مزاجهه.

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1