ازيكم يا احلى واجمل اعضاء منتدى فى الدنيا
بصوا بقى
بجد بجد محدش يضحك ولا يتريق على الموضوع ده
ياجماعه لازم كل مشرف يمسك القسم بتاعه يبخره ومش اى بخور دا بخور من الغالى عشان نحرس منتدانا
من عيون حساده
بعد ما كل الغاليين الغايبين رجعوا
وبعد ما احلى اعضاء جداد انضموا لنا
وحسوا معانا بالالفه وجو الاسره
ومبقاش عندهم استعداد يبعدوا عن المنتدى ابدا
وبعدين مش الحسد مذكور فى القرأن برضو
يلا انا جبت لكل الاعضاء المبخره وكلنا نبخر كده ونذكر الله يمكن ربنا يفرجها من عنده
![]()
ع العموم انا مستعده من دلوقت هو الاحباب عليه يشترى البخور وانا هبخر واللى عايز يشترك معانا ماشى مافيش مشاكل ..يقول بس وان عامله حساب الكل فى المبخره








رد مع اقتباس













المفضلات