انا لسه قارئ خبر لسمير زاهر دلوقتى بيقولك مصر بتساند قطر لاستضاه مونديال2022
هو ايه العروبة يعم زاهر وايه العرب نسيت ولا افكرك مش قطر دى الى عوزة تسحب الجامعة العربية من مصر ومش قطر دى بعد ما سحبت مشاريعك من الجزائر دخلت مكانك وبعروض مغرية جدا لضربة الاقتصاد المصرى فقط ومش مصر دى ورئيس الاتحاد بتعها ساند الملف المغربى رغم ان مصر هى الاهم بالنسبة له ووقف جنب المغرب واحنا خدنا صفر انت ايه مفيش اى دم خالص مين ازن ليك ان تتكلم عن مصر انا برشح الملف الاسترالى وبرده بنحبكم ياعرب بس من بعيد لبعيد وباذن الله هتغدوا صفر واتمنى ان زاهر يترك منصبه لان ما يفعله هى كوارث ونرجو من الاخوة فى قطر ان يرجعوا انفسهم لان صفر جديد قادم للعرب فى قطر لان المال ليست كل شى صحيح المال يعيد الامكانيات ولكن ما عدد سكان قطر حتى يمكن من تنظيف ذلك الحدث العالمى عدد سكان قطر لا يتجاوز المليون نسمة
العروبة كلمة جميلة جدا بس للا سف كل حاجة ترتكب ونقول عرب اخوان. لازم ماننسى موقف قطر والاخ بن همام بالذات عندما تقدمت مصر الحبيبة لاستضافة كاي العالم 2010 اعتقد ان الملف القطرى ليس الافضل لاسباب كتير قوى.ادعم ملف استراليا لانها الافضل من كافة الامور رياضياوامنيا وكمان استادات على اعلى مستوى ويكفينا دورة سيدنى
انت نسيت ولا ايه يا عم زاهر ان محمد بن همام اعطي صوته للمغرب لتنظيم كاس العالم الماضي ولم يعطي صوته لمصر ، لمره واحده ياريت تسيب مصالحك جانبا وتبطل نفاق وبيزنس وكفايه سبوبات لحد كده خلي عندك كرامه ورد اعتبار بلدك ، مافيش حد وقف جنب مصر عارف ليه لان ما فيش ح فيها مخلص ليها وانت اولهم الا من رحم ربي