facebook

النتائج 1 إلى 5 من 5

الموضوع: Dear Mr.President عزيزى الرئيس

  1. #1

    مشرفة الأخبار و المعالم السياحية

    الصورة الرمزية lionking
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    5,361
    معدل تقييم المستوى
    24


    افتراضي Dear Mr.President عزيزى الرئيس

    يا جماعة بليز شوفوا الفيديو ده وركزا فيه واسمعو الكلام كويس اوى
















  2. #2

    افتراضي رد: Dear Mr.President عزيزى الرئيس

    استمتعت بيها جدا
    رساله جيده لكل رئيس.
    وعلى فكره دى كانت موجه للمدعو جورج بوش.
    وكمان تعتبر مثال حى لحرية التعبير






    MAHMOUD


  3. #3

    مشرفة الأخبار و المعالم السياحية

    الصورة الرمزية lionking
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    5,361
    معدل تقييم المستوى
    24


    افتراضي رد: Dear Mr.President عزيزى الرئيس

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة since1990 مشاهدة المشاركة
    استمتعت بيها جدا
    رساله جيده لكل رئيس.
    وعلى فكره دى كانت موجه للمدعو جورج بوش.
    وكمان تعتبر مثال حى لحرية التعبير
    الحمد لله انك استمتعت بيها وبجد نفسى كل الاعضاء يسمعوها

    بس بجد كلماتها روعة جدا وطبعا زى ما انت قلت موجه لبوش ولكل الرؤساء ومن وجهة نظرى للرؤساء العرب المسلمين تحديداااااااااااااااااااا

    اشكرك جدا على الرد والمتابعة








  4. #4
    المشرف العام الصورة الرمزية fagrmasr01
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    فى عقل وقلب محبوبتى
    المشاركات
    10,997
    معدل تقييم المستوى
    29


    افتراضي رد: Dear Mr.President عزيزى الرئيس

    ههههههههههههه
    هى موجهة لجورج بوش تحديدا يا ليون ... مش لرؤساء ولا ملوك ولا أمراء العرب طبعا
    لسبب بسيط اوى
    هم عندهم رؤساء يكلموهم .. يعاتبوهم .. يحاسبوهم ... لأنهم هم اللى بينتخبوهم .. ويقدروا يغنوا لهم أغانى قدام البيت الأبيض .. انما احنا ... ولا حتى نقدر نغنى.. ولا حتى أغانى الالم
    ثم ؟؟ هل فيه رئيس عربى بيصلى او بيدعى قبل ما ينام ؟؟؟؟؟

    بصراحة جميلة اوووووى الاغنية وكل كلمة فيها بتوجع اوى ..
    سبحان الله وبحمده
    سبحان الله العظيم



  5. #5

    مشرفة الأخبار و المعالم السياحية

    الصورة الرمزية lionking
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    5,361
    معدل تقييم المستوى
    24


    افتراضي رد: Dear Mr.President عزيزى الرئيس

    فعلا يا جمال
    كلماتها توجع
    بس ده لو سمعوها اساساااااااااااااااااااااا










معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 22-04-2010, 07:50 PM
  2. عزيزى القائم على قسم مستشارك القانونى
    بواسطة sasa toto في المنتدى مستشارك القانوني
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 06-04-2010, 03:19 AM
  3. عزيزي المستفيد : لا تبيع ولن تندم
    بواسطة nasr في المنتدى إبنى بيتك
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 11-11-2009, 09:20 PM
  4. عزيزى.::. زائر منتدى 6 اكتوبر.::.((من فضلك تفضل هنا )) .::....!!!!
    بواسطة ghada في المنتدى القسم الـعـام
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 26-07-2009, 06:30 PM
  5. صور لقصر الرئيس
    بواسطة اميرة حبى انا في المنتدى قسم الصور
    مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 23-12-2008, 03:55 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1