يا جماعة بليز شوفوا الفيديو ده وركزا فيه واسمعو الكلام كويس اوى







ههههههههههههه
هى موجهة لجورج بوش تحديدا يا ليون ... مش لرؤساء ولا ملوك ولا أمراء العرب طبعا
لسبب بسيط اوى
هم عندهم رؤساء يكلموهم .. يعاتبوهم .. يحاسبوهم ... لأنهم هم اللى بينتخبوهم .. ويقدروا يغنوا لهم أغانى قدام البيت الأبيض .. انما احنا ... ولا حتى نقدر نغنى.. ولا حتى أغانى الالم
ثم ؟؟ هل فيه رئيس عربى بيصلى او بيدعى قبل ما ينام ؟؟؟؟؟
بصراحة جميلة اوووووى الاغنية وكل كلمة فيها بتوجع اوى ..
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات