الشعب مش عاجبه الضرايب الكتير أمال يعني هيجيبوا منين تمانين مليون لتامر حسني عشان يتكرم ويعمل مسلسل؟







ههههههههههههههههههههههه
والله معاكى حق
فلوس الشعب بتروح لتامر والممثلين
وكمان شوية بيروحوا لشيكابالا واللاعبين
وشوية للرقاصات والرقاصين
إنما الباقى بئا
لأ
الباقى لأ
طبعا لأ
وكمان ألف لأ
الباقى طبعاااا مبيروحش فى التفاهات دى
لان الباقى
اللى بيفضل من الميزانيات كلها
*
كله بيتسررررق
حسبنا الله ونعم الوكيل
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات