ههههههههههههههههههه
دي خدعة يا قمر .. معمولة
ببرنامج الفوتو شوب .
وعموما متشكرين عالمرور
والرد الكريم .







حلوة خصوصا انى بدأت اتعلم الفوتوشوب
فهى حافز بالنسبة لى
ماشي يا عم جمال .. ربنا يقويك
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات