facebook

النتائج 1 إلى 2 من 2

الموضوع: الكنترول محتاج كنترول

  1. #1

    مشرفة اقسام ذاكر معانا

    الصورة الرمزية stylooo
    تاريخ التسجيل
    Jan 2010
    الدولة
    القاهرة
    المشاركات
    1,163
    مقالات المدونة
    3
    معدل تقييم المستوى
    19


    I6ocity (1) الكنترول محتاج كنترول

    الإدارة العامة للامتحانات
    كيف بها لا تحتسب درجات طلاب الثانوى بمرحليته
    هل كانت تحتسب الدرجات ببعض الحصى أم تستخدم تكنولوجيا الحاسبات ؟؟
    كيف يحصل الطلاب على درجاتهم التى لم تحتسب بشهادة المرحلة ع الرغم من التنسيق لمدة 48 ساعة فقط
    أهى عملية مدبرة لإحراج الوزارة .... كيف سيتصرف وزير التعليم مع الإدارة العامة للامتحانات و الكنترول ............
    هلا المقصود خروج الطلاب تنديدا بما حدث على إنه ضدهم و الثورة هى السبب
    أم الاخوان بالكنترول و الإدارة العامة للامتحانات هى السبب ؟؟؟؟؟؟
    *
    *

    كلهم إخوان يا عزيزى ....... الحقونا يدمرون مستقبل أولادنا




    مع إن كل الخلق من أصل طين ....
    وكلهم بينزلوا مغمضين
    بعد الدقايق والشهور والسنين ....
    تلاقي ناس أشرار وناس طيبين عجبي !!






  2. #2

    افتراضي رد: الكنترول محتاج كنترول

    بصى انا مبقتش فاهمه فى ايه بس يوميا اكاديميه البحث العلمى اللى فى ش القصر العينى قدامها مظاهرات ووقفات وتنتهى فى الاخر بان الولاد يروحوا

    يوم ولاد الثانويه العامه اللى عملوا تحسين فى السودان وجايين يقدموا وهنا فى مصر مش معترفين بيها

    ويوم ولاد شباب خريجى الدبلومات الفيه طالبين التحاقهم بالجامعه وبرضو فى رفض

    وانا بقى كل يوم بشوف ده لانهم فى طريقى لشغلى وبعدى عليهم يوميا وبجد صعبانين على جدا

    ياريت الوزير يشوف له حل فى مشاكل الدرجات دى وتتحل بقى

    ربنا يهدى حال البلد لاننا بقالنا 3 سنين عاشيين فى دوامه





    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 26-12-2011, 01:50 PM
  2. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 13-12-2011, 05:51 PM
  3. -- غير لون الكنب بريموت كنترول
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 07-04-2011, 06:21 PM
  4. دائرة كنترول 6 اطراف Stepper Motor controller
    بواسطة يسرى السيد في المنتدى منتدى الكهرباء والالكترونيات
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 25-01-2011, 01:40 AM
  5. دوائر كنترول للتدريب
    بواسطة يسرى السيد في المنتدى منتدى الكهرباء والالكترونيات
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 17-01-2011, 11:48 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1