
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lionking
هو فعلا احساس صعب جدا وممكن يوصلنا لحالة من فقدان الاحساس بالاخرين وبالاماكن وفقدان الاحساس بكل ما نملكه من نعم
لو فضلنا ماشيين ورا الاحساس ده ممكن نتجنن ونموت .................لكن لو فتحنا عنينا كويس ودورنا حوالينا هنلاقى اشخاص كتير تستحق اننا نفرح معاهم وليهم وبيهم
هنلاقى من نعم ربنا علينا انه انعم علينا بنعمة العقل وكمان نعمة النسيان عشان نقدر ننسي كل ما هو محزن ومكئب
لا تستسلم للاحساس القاتل ده يا جمال ابداااااااااا
وبعدين هو انت عدمتنا يعنى ولا ايه !!!!!!!!
تصدق زعلت منك وهخاصمك
قبل اى حاجة .. متشكر جداااااا .. واتطمنى يا ليون .. هى مجرد فضفضة ..
حاجة ع السريع كدا يعنى لتفريع احساسات لحظة معينة بتفوت وبتنتهى بسرعة خالص
متخافيش على جمال
وباذن الله معاكم وبيكم .. بعد ربنا طبعا ,, قدها وزيادة .. لكنها لحظة وبتعدى ومش بتسيب أى أثر
يارب يخليكى يا ليون
المفضلات