facebook

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 5 من 10

الموضوع: احساس الغريب الوحيد وسط الزحام

  1. #1
    المشرف العام الصورة الرمزية fagrmasr01
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    فى عقل وقلب محبوبتى
    المشاركات
    10,997
    معدل تقييم المستوى
    29


    B8 احساس الغريب الوحيد وسط الزحام

    من أصعب الاحساسات على النفس البشرية ان يعيش الانسان باحساس الغريب الوحيد حتى وهو عايش بين الناس
    صعب جدا لما يكون الانسان وحيد فى وسط الزحام
    صعب ان يسكن الانسان فى داخل نفسه ولا يجد من يفهم احساساته او يبادله المشاعر

    الموضوع مش عن الحب والهجر .. الموضوع باختصار هو .. ان تجبرك الحياة على ان تحيا بإحساسك مدفونا داخل قبرك .. برغم انك لازلت تحيا على قيد الحياة وحيداً .. رغم الزحام
    سبحان الله وبحمده
    سبحان الله العظيم



  2. #2

    افتراضي رد: احساس الغريب الوحيد وسط الزحام

    تسلم جمال على موضوعك الراقى والمتميز
    بارك الله فيك


  3. #3

    مشرفة الأخبار و المعالم السياحية

    الصورة الرمزية lionking
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    5,361
    معدل تقييم المستوى
    24


    افتراضي رد: احساس الغريب الوحيد وسط الزحام

    هو فعلا احساس صعب جدا وممكن يوصلنا لحالة من فقدان الاحساس بالاخرين وبالاماكن وفقدان الاحساس بكل ما نملكه من نعم

    لو فضلنا ماشيين ورا الاحساس ده ممكن نتجنن ونموت .................لكن لو فتحنا عنينا كويس ودورنا حوالينا هنلاقى اشخاص كتير تستحق اننا نفرح معاهم وليهم وبيهم

    هنلاقى من نعم ربنا علينا انه انعم علينا بنعمة العقل وكمان نعمة النسيان عشان نقدر ننسي كل ما هو محزن ومكئب

    لا تستسلم للاحساس القاتل ده يا جمال ابداااااااااا

    وبعدين هو انت عدمتنا يعنى ولا ايه !!!!!!!!

    تصدق زعلت منك وهخاصمك








  4. #4
    المشرف العام الصورة الرمزية fagrmasr01
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    فى عقل وقلب محبوبتى
    المشاركات
    10,997
    معدل تقييم المستوى
    29


    افتراضي رد: احساس الغريب الوحيد وسط الزحام

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة @الملاك الطيب@ مشاهدة المشاركة
    تسلم جمال على موضوعك الراقى والمتميز
    بارك الله فيك


    يارب يخليك يا صديقى الطيب القلب ويكرمك
    سبحان الله وبحمده
    سبحان الله العظيم



  5. #5
    المشرف العام الصورة الرمزية fagrmasr01
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    فى عقل وقلب محبوبتى
    المشاركات
    10,997
    معدل تقييم المستوى
    29


    افتراضي رد: احساس الغريب الوحيد وسط الزحام

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lionking مشاهدة المشاركة
    هو فعلا احساس صعب جدا وممكن يوصلنا لحالة من فقدان الاحساس بالاخرين وبالاماكن وفقدان الاحساس بكل ما نملكه من نعم

    لو فضلنا ماشيين ورا الاحساس ده ممكن نتجنن ونموت .................لكن لو فتحنا عنينا كويس ودورنا حوالينا هنلاقى اشخاص كتير تستحق اننا نفرح معاهم وليهم وبيهم

    هنلاقى من نعم ربنا علينا انه انعم علينا بنعمة العقل وكمان نعمة النسيان عشان نقدر ننسي كل ما هو محزن ومكئب

    لا تستسلم للاحساس القاتل ده يا جمال ابداااااااااا

    وبعدين هو انت عدمتنا يعنى ولا ايه !!!!!!!!

    تصدق زعلت منك وهخاصمك
    قبل اى حاجة .. متشكر جداااااا .. واتطمنى يا ليون .. هى مجرد فضفضة ..
    حاجة ع السريع كدا يعنى لتفريع احساسات لحظة معينة بتفوت وبتنتهى بسرعة خالص
    متخافيش على جمال
    وباذن الله معاكم وبيكم .. بعد ربنا طبعا ,, قدها وزيادة .. لكنها لحظة وبتعدى ومش بتسيب أى أثر

    يارب يخليكى يا ليون
    سبحان الله وبحمده
    سبحان الله العظيم



صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. ـالكاغو,الطائر الغريب ...
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 29-10-2011, 05:01 AM
  2. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 28-08-2011, 10:10 AM
  3. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 10-07-2011, 06:21 PM
  4. -- ابتسامة الغريب..ابكتني
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 06-04-2011, 02:12 AM
  5. ليه الغريب مالوش مكان
    بواسطة M.Khalifa في المنتدى خدمات عامة في مدينة 6 أكتوبر
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 24-03-2009, 02:46 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1