بسم الله الرحمن الرحيم
تتقدم اداره منتدى 6 اكتوبر باجمل التهانى لاسره المنتدى واعضاؤه ومشرفيه بعيد الفطر المبارك
وكل عام وانتم بخير يا احلى اعضاء ومشرفين فى الدنيا .. ويا رب العيد يكون سعيد عليكم ونقضى العيد بصحة وسلامة بعيدا عن الترمس والسودانى والكحك وما شابه ههههههههه . علشان نقضى اليوم على خير يبقى نقلل من الحاجات دى علشان منجيش بالليل ونقول يا باطناااااااااااااااى ههههههه زى ما بيحصل كل سنة
وكل عام وحضراتكم بخير






رد مع اقتباس










المفضلات