facebook

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 5 من 6

الموضوع: رسالة

  1. #1

    مشرفة عالم الحيوان وكوكبنا الجميل

    الصورة الرمزية DMR
    تاريخ التسجيل
    Feb 2009
    الدولة
    مصر
    المشاركات
    2,197
    معدل تقييم المستوى
    20


    BeRightBack رسالة






    بصو بقى انا مش عارفة اقول المقدمة .. بقالي نص ساعة بفكر هكتب مقدمة ازاي .. و معرفتش .. فهدخل في الموضوع وش على طول

    اولا .. اعتقد ان فيه اعضاء داخلين الموضوع على انه رسالة .. فأحب اقولكم لأ دي مش رسالة .. دي جمعية رسالة
    بجد اليوم بيبقى جميل جدا لما بقضيه هناك في تعبئة شنط رمضان .. بتحس بجد برمضان .. بتحس انك بتفيد الناس و بتكسب ثواب .. الجو بيبقى حر جدا .. بس الوقت بيعدي بسرعة و مش بنحس بالحرارة

    كله مبسوط .. عارفين ليه ؟؟ .. علشان دول متطوعين .. ناس رايحة برجليها و بإرادتها و هي اللي اختارت محدش غصب عليها و قومها بالجزمة الصبح علشان تروح .. ناس عايزة تعمل خير ..
    شباب فيهم طاقة .. فيهم حب ... فيهم خير
    احب ادعوكم تشاركونا الجو ده كل يوم من الساعة 12 لحد الساعة 5 طبعا تعالو في اي وقت مش لازم الساعة 12 و بردو امشو في اي وقت .. حتى لو هتعدو ساعة بس .. هتفيدو ناس كتير
    و فيه كمان قوافل بتطلع توزع الشنط دي كل فترة .. أتمنى بجد تشاركونا .. أتمنى تجربو .. و يا رب تنبسطو هناك .. اعتقد انكم عارفين مكانها .. اللي جنب حديقة الحصري

    و على فكرة انا مش بقالي فترة كبيرة بروح .. بس بجد عجبني الجو .. و هتلاقوني كل يوم هناك بإذن الله
    شاركونا و لو بدعوة حلوة .. و هذا أضعف الايمان
    أحبكم في الله


    فلسطين اقبل وجهك فوق الجبين
    و ابكي فيكي الزمان الحزين
    و اصرخ لالمك و لا استكين
    لو كنت رجلا لحملت سيفا او سكين
    فعذرا لأنني امرأة بين رجال ..... ليسو صلاح الدين

    دي دي


  2. #2
    المشرف العام الصورة الرمزية fagrmasr01
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    فى عقل وقلب محبوبتى
    المشاركات
    10,997
    معدل تقييم المستوى
    29


    افتراضي رد: رسالة

    الله يبارك لك يادى دى ويكرمك
    العمل التطوعى فعلا شئ رائع وبيفيد الانسان نفسه المتطوع لأنه بينمى جوانا قيم التكافل والتراحم والتعاون
    ربنا يكرمك
    سبحان الله وبحمده
    سبحان الله العظيم



  3. #3

    مشرفة الأخبار و المعالم السياحية

    الصورة الرمزية lionking
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    5,361
    معدل تقييم المستوى
    24


    افتراضي رد: رسالة

    اكيد يا دىدى بتقابلى بنتى هناك

    احسن هيا وصاحباتها بيموتوا فى رسالة والتعبئه كمان

    اقولك على حاجة بنتى جربتها فى رسالة وعجبتها اوى

    ( الصيدلية ))

    راحت ورصت الادوية ولما جالها ناس محتاجين ادتهم الادوية وكانت مبسوطة جداا ولما رجعت البيت فتحت درج الادوية وقعدت تجمع الادوية اللى مش بنستعملها خلاص وصلاحيتها مش منتهيه وودتهم هناك


    شدى حيلك يا دى دى

    انتوا شباب زى الفل وجدعان اوى

    ولو عندك وقت جربى القوافل

    احساس تانى خاااااالص









  4. #4

    مشرفة عالم الحيوان وكوكبنا الجميل

    الصورة الرمزية DMR
    تاريخ التسجيل
    Feb 2009
    الدولة
    مصر
    المشاركات
    2,197
    معدل تقييم المستوى
    20


    افتراضي رد: رسالة

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fagrmasr01 مشاهدة المشاركة
    الله يبارك لك يادى دى ويكرمك
    العمل التطوعى فعلا شئ رائع وبيفيد الانسان نفسه المتطوع لأنه بينمى جوانا قيم التكافل والتراحم والتعاون
    ربنا يكرمك
    الله يكرمك يا استاذ جمال و يبارك فيك .. كلامك صحيح
    و اتمنى فعلا من الناس انهم يشاركونا
    ربنا يجعله في ميزان حسناتنا


    فلسطين اقبل وجهك فوق الجبين
    و ابكي فيكي الزمان الحزين
    و اصرخ لالمك و لا استكين
    لو كنت رجلا لحملت سيفا او سكين
    فعذرا لأنني امرأة بين رجال ..... ليسو صلاح الدين

    دي دي


  5. #5

    مشرفة عالم الحيوان وكوكبنا الجميل

    الصورة الرمزية DMR
    تاريخ التسجيل
    Feb 2009
    الدولة
    مصر
    المشاركات
    2,197
    معدل تقييم المستوى
    20


    افتراضي رد: رسالة

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lionking مشاهدة المشاركة
    اكيد يا دىدى بتقابلى بنتى هناك

    احسن هيا وصاحباتها بيموتوا فى رسالة والتعبئه كمان
    اكيد هكون بقابلها لو هي بتروح و ممكن كمان اكون اتعرفت عليها ^_^
    اقولك على حاجة بنتى جربتها فى رسالة وعجبتها اوى

    ( الصيدلية ))

    راحت ورصت الادوية ولما جالها ناس محتاجين ادتهم الادوية وكانت مبسوطة جداا ولما رجعت البيت فتحت درج الادوية وقعدت تجمع الادوية اللى مش بنستعملها خلاص وصلاحيتها مش منتهيه وودتهم هناك

    فيه انشطة كتير في رسالة حلوة اوي مش الصيدلية بس
    شدى حيلك يا دى دى

    انتوا شباب زى الفل وجدعان اوى
    ربنا يخليكي .. دعواتكم دايما
    ولو عندك وقت جربى القوافل

    احساس تانى خاااااالص
    رحت قبل كده .. فعلا احساس جميل رغم انها متعبة و ماما و بابا قالولي بلاش تروحيها تاني و القوافل احسن للشباب هما اللي يروحها فمروحتش تاني
    بس فيه انشطة تانية كتير ممكن البنات يشتغلو فيها احسن لهم من القوافل

    ربنا يجمعنا دايما على خير متوادين و متحابين .. و ربنا يجعله في ميزان حسناتنا


    فلسطين اقبل وجهك فوق الجبين
    و ابكي فيكي الزمان الحزين
    و اصرخ لالمك و لا استكين
    لو كنت رجلا لحملت سيفا او سكين
    فعذرا لأنني امرأة بين رجال ..... ليسو صلاح الدين

    دي دي


صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. رسالة الى ............
    بواسطة فريد في المنتدى بقلم الاعضاء
    مشاركات: 9
    آخر مشاركة: 23-11-2011, 03:36 PM
  2. -- رسالة حب
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 23-07-2011, 02:00 AM
  3. -- رسالة حب ........ ------>
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 23-05-2011, 12:40 AM
  4. رسالة حب
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 28-12-2010, 11:00 AM
  5. ×× رسالة من ميت إلى حيّ ××
    بواسطة M.Khalifa في المنتدى الثقافة الدينية العامة
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 02-08-2010, 02:30 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1