بصو بقى انا مش عارفة اقول المقدمة .. بقالي نص ساعة بفكر هكتب مقدمة ازاي .. و معرفتش .. فهدخل في الموضوع وش على طول
اولا .. اعتقد ان فيه اعضاء داخلين الموضوع على انه رسالة .. فأحب اقولكم لأ دي مش رسالة .. دي جمعية رسالة
بجد اليوم بيبقى جميل جدا لما بقضيه هناك في تعبئة شنط رمضان .. بتحس بجد برمضان .. بتحس انك بتفيد الناس و بتكسب ثواب .. الجو بيبقى حر جدا .. بس الوقت بيعدي بسرعة و مش بنحس بالحرارة
كله مبسوط .. عارفين ليه ؟؟ .. علشان دول متطوعين .. ناس رايحة برجليها و بإرادتها و هي اللي اختارت محدش غصب عليها و قومها بالجزمة الصبح علشان تروح.. ناس عايزة تعمل خير .. شباب فيهم طاقة .. فيهم حب ... فيهم خير
![]()
احب ادعوكم تشاركونا الجو ده كل يوم من الساعة 12 لحد الساعة 5 طبعا تعالو في اي وقت مش لازم الساعة 12 و بردو امشو في اي وقت .. حتى لو هتعدو ساعة بس .. هتفيدو ناس كتير
و فيه كمان قوافل بتطلع توزع الشنط دي كل فترة .. أتمنى بجد تشاركونا .. أتمنى تجربو .. و يا رب تنبسطو هناك .. اعتقد انكم عارفين مكانها .. اللي جنب حديقة الحصري
و على فكرة انا مش بقالي فترة كبيرة بروح .. بس بجد عجبني الجو .. و هتلاقوني كل يوم هناك بإذن الله
شاركونا و لو بدعوة حلوة .. و هذا أضعف الايمان
أحبكم في الله






.gif)
.gif)
.. ناس عايزة تعمل خير ..
.gif)
![36 3 19[1]](images/smilies/36_3_19[1].gif)

رد مع اقتباس




المفضلات