: : : :

ماتستغربش انا مابهربش كل الحكايه ان انا فكرت

لقيتني وصلت لحل وقولت هايحصل ايه لو اتغيرت

ماجاش ابدا في تفكيرك , اعيش ياحبيبي من غيرك , واعود نفسي علي بعدك , وعلي اللي انا فيه

طب اثبتلك اديني معاك , ومش حاسه بحنين لهواك , وعايشه حياتي من بعدك , واعمل ايه

ماتتصورش وماتفكرش ان احنا نرجع تاني لبعض

دا لما بعدت انا اتأكدت انا قد ايه ريحني البعد

ماجاش ابدا في تفكيرك , اعيش ياحبيبي من غيرك , واعود نفسي علي بعدك , وعلي اللي انا فيه

طب اثبتلك اديني معاك , ومش حاسه بحنين لهواك , وعايشه حياتي من بعدك , واعمل ايه






منقول