هقولكم والله
انا بقى جربت كل انواع الشامبو اللى سعرها غالى كمان
ولا حاجه نفعت معايا

عارفين هتجيبوا اى شامبو من اللى بتستعملوه وتحطوا عليها واحدة اسبرين ريفو
اسبرين ريفو القرص بخمس قروش بشلن يعنى 
الطريقه بقى
انتى بتستعملى الشامبو اد ايه فى الغسله الواحده مثلا اد كف ايدك
هتجيبى حبة الشامبو وتحطيهم فى كوبايه عاديه وتحطى عليهم الاسبرين الريفوطبعا قرص واحد
وتفركيها كويس وزوديها ميه
وتقلبى حبة الشامبو وتبلى شعرك وتروحى حاطه الشامبو اللى فى الاسبرين على شعرك
وتسيبيه على شعرك لغاية ما تغسلى جسمك كله يعنى المده 5دقائق تقريبا
وبعدين تشطفيه
والله من اول غسله القشرة راحت
وبتقعدى فترة طويله ومبتظهرش القشرة تانى
جربوها وعلى ضمانتى 
المفضلات