حبيت اقولكم مساء الخير
لأنى بدخل كتير فى المساء
وبما ان فيه مكان نقدر من خلالة نقول صباح الخير
يبقى لازم يكون فيه مكان من خلالة نقول
مساء الخير
ومساء الورد
ومساء النور
ومساء كل شىء جميل
ويارب مساكم يكون دايما خير وسعادة
حبيت اقولكم مساء الخير
لأنى بدخل كتير فى المساء
وبما ان فيه مكان نقدر من خلالة نقول صباح الخير
يبقى لازم يكون فيه مكان من خلالة نقول
مساء الخير
ومساء الورد
ومساء النور
ومساء كل شىء جميل
ويارب مساكم يكون دايما خير وسعادة
احلى مساء النور على ورده المنتدى
ويارب دايما يجمعنا الخير والحب فى مكان جميل زى منتدانا
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
مساء الخير والورد على كل اعضاء المنتدى
مساء الفل على ورده المنتدى
واحلى مساء النور على اللى مش معانا وبتمنى ينورونا من تانى
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات