بسم الله
الى كل من فى هذة القهوة عضو او معلم
لابد ان تعرفوا
رجل طيب القلب شاعر القهوة

يراعى الظروف صراحة
اخ وصديق قبل ان يكون مدير
وهو



وعلى مجهودك وتعبك وجميع كلمات الشكر والله لن توفيك حقك
والجميع يعلم كيف تحملت خلال الفترة الاخيرة عناء البحث عن حقوقنا
ومجهودك المنقطع النظير ومدى الضغوط التى تواجهك

وتحملها على حساب نفسك وصحتك فى سبيل اسعادنا حقيقى كلمه شكرا اصبحت الان
ضعيفه هزيله محطمه ولم تصمد امام مجهودك دة
ومازلت كما انت نشيط متألق بمواضيعك الدائمه
مرة اخرى ومرات كثيرة شكـــــــــــــــرا ابو عادل على ما تفعلة الى القهوة


اتعلمت منك كتير ومازلت بتعلم


ربنا يارب يباركلك فى صحتك ومجهودك وتعبك يا ابو عادل





لولا عارف انك هاتزعل انا كنت عملت الموضوع فى اكتر من مكان عندى فى اركانى
ومستنيك تنقليه انت بأيدك للمكان اللى تحبه دة اقل حق ليك يا عادل

الى من يحب عادل امام يوزع لينك الموضوع ويضع اللينك فى توقيعة مثلى

تحياتى لكم








منقول