بصوا هي جابت للأخر معايا
.
في واحد رخم قالي اسمك وحش اوي
مش عارف انتا مستحملوا ازاي
.
انا اسمي عاصم
حد يقولي مالوا اسم عاصم
دا اسم جميل جدا
انا بتكلم وبزعق علي فكرة
ااااااااااااه
انا متعصب دلوقتي:ranting:
منقول
بصوا هي جابت للأخر معايا
.
في واحد رخم قالي اسمك وحش اوي
مش عارف انتا مستحملوا ازاي
.
انا اسمي عاصم
حد يقولي مالوا اسم عاصم
دا اسم جميل جدا
انا بتكلم وبزعق علي فكرة
ااااااااااااه
انا متعصب دلوقتي:ranting:
منقول
ناقل الاخبار
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات