السلام عليكم ورحمه الله وبركاته



ليه بيحصل كده ؟؟!

|
|
|
|
|
|
|
|

لمّا تكون ماشي بالبيت وتشوط كوبايه برجلك وأنت مش قاصد

يقولك الحج : انت اعمى مش تفتح

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|



أمّا هو لما يكون ماشي ويشوط كوبايه برجلو بيقول :

مين الحيوان اللي حاطت الكوبايه هنا !!








منقول