ماتش ولا اروع بجد
مش عشان ال3 نقاط
بس عشان الماجيكوو كان مولعهاا
مبرووك يا اهلاويه
ورساله لمخرج المباره
يا سيدى الفاضل فتحت المباراه
باللافته الجميله اوووووى دى :49:
ومصمم انك تختمها بنفس اللافته
طيب راعى ان فيه ع الاقل انسات وسيدات
ف بيوتهم بيتفرجوو ع المباره
وسيادتكـ ولا حياه لمن تناادى
ربنا يهدك يا سمير يازاهر :49:
ويهديكـ يا مخرج
منقول







المفضلات