اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aqua Kitty مشاهدة المشاركة
ههههههههههههه
هى المبخرة اللى انا جبتها دى هى اللى حيلتى
كمان هتبوصولى فيها
ماشى ماشى
بس أستاذة خلود هى اللى خلصت المباخر
ههههههههههههههههههههههههه
ماشى ياأستاذة ستايلو
خلى حضرتك فاكراها
متشكرة جدا ياأستاذة خلود عالكلام الجميل ده
كيتى و لا تزعلى
أنا هادور على أحلى مبخرة و أهديها لك
بس أنتى مش تزعلى يا قمر
اتفضلى


مبخرة شيك و مش أى مبخرة
دى مبخرة خليجى
لعيونك يا قمر
بس
لا تنسى تبخرى بيها منتدانا
موضوع حلو قوى المباخر
تسلمىى خلوووووووود