هههههههههههه
مش عارفه اقولك ايه بس يااحمد
واضح الستات هنا بتعك اوى ومش عايين يسيبوك تسيب المنتدى خااااااالص
هههههههههههه
مش عارفه اقولك ايه بس يااحمد
واضح الستات هنا بتعك اوى ومش عايين يسيبوك تسيب المنتدى خااااااالص
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
الجندى مات موتت رجال
فى الجنه ياشهيد
هههههههههههههههههههههههه
ياعينى عليك يااحمد
ههههههههههههههههه
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..

مشرفة الأخبار و المعالم السياحية






نياهاهاهااااااااااااااااااااااااااا
انى ارى رؤسا قد اينعت ............ وحان قطافها
مين اللى بيتكلم ده ......... والله عال ... عال جدااااااااااااااااا
مساجين اخر زمن ............. مسجون وبيتكلم وبياخد ويدى كده معانا
ايه الشوربة اللى احنا عايشين فيها دى
وبعدين هقولك حاجة واحده يا مسجون انت
ربنا يكفيك شر ليون وابنها
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات