هههههههههههه
هههههههه
والله ياخلود انا عارف انها
مش لبني عبدالعزيز
بس حبيت اسخن الموضوع شوية
ومبروك علي زوقك
لاختيارك صاحبة اجمل عيون زبيدة هانم ثروت
واكيد الصفات اللي انتي قولتي عليها ابصم بالعشرة
باحساسي انك هي دي
هههههههههههه
هههههههه
والله ياخلود انا عارف انها
مش لبني عبدالعزيز
بس حبيت اسخن الموضوع شوية
ومبروك علي زوقك
لاختيارك صاحبة اجمل عيون زبيدة هانم ثروت
واكيد الصفات اللي انتي قولتي عليها ابصم بالعشرة
باحساسي انك هي دي
[quote=اسامة22;36967]هههههههههههه
هههههههه
والله ياخلود انا عارف انها
مش لبني عبدالعزيز
بس حبيت اسخن الموضوع شوية
ومبروك علي زوقك
لاختيارك صاحبة اجمل عيون زبيدة هانم ثروت
واكيد الصفات اللي انتي قولتي عليها ابصم بالعشرة
باحساسي انك هي دي
اشكرك اسامه على زوقك بس انا كنت مبالغه شويه وده نوع من التهريج وفى نفس
الوقت غلاسه وتقدر تقول رخامه علشان بغيظ واحده ثاحبتى بحبها اوووووووووووى
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..







2
على فكرة يا خلود.. انا غبت يوم واحد بس
شكرا لسؤالك عنى
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم
الحمد لله اهو عم جمال ظهر وبان عليه الامان
عقبال الاخت ليون والاخ محمود والباقيين
الحمد لله اللهم لك الحمد والشكر يارب
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات