facebook

صفحة 42 من 50 الأولىالأولى ... 32383940414243444546 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 206 إلى 210 من 249

الموضوع: أختطاف عضو

  1. #206

    افتراضي رد: أختطاف عضو

    ماهو اجمل موضوع قرأتهـ لهـذا العـضـو ؟؟
    مواضيعة كلها مميزة


    اجمل رد لهـ ؟؟

    الرد بمنتهي الصراحة
    نصيحهـ توجهها لهـ ؟؟
    شارك معانا كتير شوية

    ماذا ينقص هذا العضو برآيكـ ؟؟

    بجدلاينقصة شئ فهو انسان محترم بمعني الكلمة
    لقب ممكن تطلقهـ على هـذا العـضـو ؟؟
    الخلوق

    بماذا يتميز هـذا العـضـو عن غيرـه ؟؟
    لة اسلوبة وطريقتة الجميلة مميز

    اسلوبهـ في النقاش ؟

    رائع وموضوعي
    شخصيتهـ في المنتدى ؟
    ذوطابع خاص يجبر الكل علي احترامة

    معاملتهـ مـع الاعضاء ؟

    كأخ وصديق
    صفهـ تتمنى ان يبتعد عنها ؟؟

    الغياب المستمر ولكن الله اعلم بظروفة


    وبما اني ومن حسن حظي ان اكون العضو الخامس
    فقد اعلن وبكل فخر وامانة
    عن دفع الفدية لمدير احلي واجمل منتدي
    وفك قيودة من السيدة خلووووووووووود
    ازاي بس ياخلود تعملي كدا في الراجل الطيب المسكين
    انتي ظالمة اوي لية كدا حرام عليكي دا كلة حبس للراجل الطيب
    وحمدالله علي سلامتك يامحمد
    وعلي فكرة انت كنت في اي معتقل ابو غريب بالعراق
    ولاكوبا
    زغرووووووووووووتة حلو يابنات المنتدي
    انا وصلت للمرحلة المهمة وهي اني اخطف عضو او عضوة وبما ان حبيبنا محمد كان مخطوف من خلود
    اقول لخلود كلة سلف وديييييييييييييييييييييييين
    تعالي ياحلوة تعالي تعالي محضرلك احلي واجمل معتقل
    في التاريخ وياجماعة محدش يدخل الا بعدشهرين يااما
    لو عملتو معروف في بعد سنة
    ههههههههههههههههه












  2. #207

    افتراضي رد: أختطاف عضو

    اه يانى يامخطوفه يانى

    اسامه خطفى ولا حدش سمى على

    يلا من هيجى يدفع لى الفديه ويفك اسرى بقى

    وحشتونى وعايزه ارجع لكم تانى









    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  3. #208

    ala7bab

    مؤسس المنتدى
    الصورة الرمزية محمد المصري
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    الدولة
    6 October City, Egypt
    العمر
    41
    المشاركات
    3,591
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    10

    افتراضي رد: أختطاف عضو

    شكرا شكرا يا اسامة
    ربنا يخليك
    بس لازم نفك اسر خلود
    وبما ان احنا عندنا ديكتاتور فى المنتدى

    فقد اصدرنا هذا القرار الجمهورى
    الطيارة تنزل المشرفة العامة علشان تلحق تفرح بالترقية

    ونخطف الديكتاتور ( اقصد نعتقلة )

    يلا على المعتقل بسرعة

    إن مرت الايام
    ولم تروني فهذه كلماتى فـتذكروني
    وان غبت ولم تجدوني اكون وقتها بحاجه للدعاء فادعولي






  4. #209
    المشرف العام الصورة الرمزية fagrmasr01
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    فى عقل وقلب محبوبتى
    المشاركات
    10,997
    معدل تقييم المستوى
    29


    افتراضي رد: أختطاف عضو

    ولو ان كنا عايزين نفرح فيكى يا خلود
    لكن ماااااشى .. نفرح بيكى شويتين يا مشرفتنا العمومى الغالية .. وعن قريب اوووووى هانفرح فيكى .. متستعجليش

    انما بجد بجد .... راااائع .. ان عندنا الديكتاتور بنفسه معتقل

    مع انه على فكرة مش ديكتاتور بجد ... وحتى لو سمى نفسه الديكتاتور ... هايكون احلى واطيب واجمل ديكتاتور فى الدكاتير كلهم
    انما الاول هل هى دكاتير كدا صح جمع ديكتاتور ؟؟


    على كل الاحوال
    انا يسعدنى اوى جدا خالص ان اكون
    اول من يدفع الفدية لصديقنا الديكتاتور العزيز

    ماهو اجمل موضوع قرأتهـ لهـذا العـضـو ؟؟
    مواضيعه فعلا كلها متميزة وخصوصا مواضيعه اللى فيها سياسية


    اجمل رد له ؟؟
    الردود عند أ. محمود كلها عقل وحكمة ..
    حتى اللى فيها تهريج وهزار جميلة اوى

    نصيحهـ توجهها لهـ ؟؟
    شارك معانا فى الابداعات اكتر شوية

    ماذا ينقص هذا العضو برآيكـ ؟؟
    بجد هو انسان محترم جدا

    لقب ممكن تطلقهـ على هـذا العـضـو
    ؟؟

    العقل الجميل

    بماذا يتميز هـذا العـضـو عن غيره ؟؟
    صراحته وينصف الحق ومتعاون

    اسلوبه في النقاش ؟
    رائع وموضوعي وعادل
    شخصيته في المنتدى ؟
    ولا ديكتاتور ولا حاجة .. دا أطيب خلق الله

    معاملتهـ مـع الاعضاء ؟
    أخ وصديق وظريف جدا
    صفه تتمنى ان يبتعد عنها ؟؟
    قلة أشعاره لانه شاعر من المتميزين فعلا
    وأشعاره بتعجبنى


    سبحان الله وبحمده
    سبحان الله العظيم



  5. #210
    مشرف قسم الثقافة الدينية العامة الصورة الرمزية الباشا تلميذ
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    مصر
    المشاركات
    2,363
    معدل تقييم المستوى
    20


    افتراضي رد: أختطاف عضو

    هاى هتلر
    لالالالالالا مش دى
    ياخبر ابيض ديكتاتور المنتدى مخطوف وبقرار جمهورى كمان
    يادى النور يادى الهنا
    لالالالالالا مش دى برضه
    مش هنوصيك بقى يااسامه على ديكتاتورنا العظيم
    واساهم فى دفع جزء من الفديه
    علشان خاطر عيونك يامحمود ياديكتاتور

    ماهو اجمل موضوع قرأتهـ لهـذا العـضـو ؟؟
    مواضيعه فعلا كلها متميزة وخصوصا مواضيعه اللى فيها مناقشات


    اجمل رد له ؟؟
    ردوده كلها ديكتاوريه وتهريج جميله

    نصيحهـ توجهها لهـ ؟؟
    بجد هو بازل مجهود ملحوظ وظاهر جدا
    فى المنتدى هو وباقى الادارة وربنا يوفقهم دائما

    ماذا ينقص هذا العضو برآيكـ ؟؟
    بجد هو انسان محترم جدا

    لقب ممكن تطلقهـ على هـذا العـضـو
    ؟؟

    صاحب الردود المرحه

    بماذا يتميز هـذا العـضـو عن غيره ؟؟
    بخفة الدم

    اسلوبه في النقاش ؟
    اكثر من رائع

    شخصيته في المنتدى ؟
    ديكتاتور وياريت الديكتاوريه تكون زى ماهو بيطبقها

    معاملتهـ مـع الاعضاء ؟
    أخ وصديق

    صفه تتمنى ان يبتعد عنها ؟؟
    الغياب المستمر وده اكيد بيبقى لظروف خارجه عن اراضته


    يلا يااعضاء الديكتانور وحشنا وعيزينه يرجع لنا بالسلامه





صفحة 42 من 50 الأولىالأولى ... 32383940414243444546 ... الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1