يا سلام عليكى يا خلود
خطفتى اطيب شخصية فى المنتدى
ماشية معاكى يا ست الكل ... هو بصراحة يستاهل
مش اقصد يستاهل الخطف
اقصد يستاهل ان الواحد يتمنى يقعد معاه ولو ساعتين
ماهو اجمل موضوع قرأته لهـذا العـضـو ؟؟
كل مواضيعه قيمة جدا ,,, ولو ان مواضيعه قليلة جدا
اجمل رد له ؟؟
كل ردوده حكمة وهدوء وعقل .. ربنا يزيده
نصيحة توجهها له ؟؟
ان يشاركنا فى المواضيع كلها كلها
ماذا ينقص هذا العضو برآيكـ ؟؟
مافيش حاجه بتنقصه
لقب ممكن تطلقه على هـذا العـضـو ؟؟
القدوة الجميلة
بماذا يتميز هـذا العـضـو عن غيره ؟؟
الهدوء والعدل الجميل الهادئ
اسلوبه في النقاش ؟
هادى وبحكمة جميلة
شخصيه في المنتدى ؟
محبوب
معاملته مـع الاعضاء ؟
ممتاز
صفه تتمنى ان تبتعد عنها ؟؟
الغياب
اتشرف ان اكون اول مشارك
المفضلات