ههههههههههههههههههههههههههههه
والله داخل الموضوع دا صدفة
تاخدني على غفلة كدا يا باشا
استنو بقا لما احاول افهم ايه فكرة اللعبة وارجع
وللا انا مالي
انا اتخطف وخلاص
انا لسة هتعب نفسي وادور
اخطف يا باشا ولا يهمك




ههههههههههههههههههههههههههههه
والله داخل الموضوع دا صدفة
تاخدني على غفلة كدا يا باشا
استنو بقا لما احاول افهم ايه فكرة اللعبة وارجع
وللا انا مالي
انا اتخطف وخلاص
انا لسة هتعب نفسي وادور
اخطف يا باشا ولا يهمك
الشركة المصريةللانظمة الرقمية والخدمات المتكاملةجميع خدمات الكمبيوتر والانترنت - تصميم واستضافة مواقع ومنتديات



بسم الله نتوكل على الله
وندفع جزء من الفديه
للمدير
ولكن لى ان اتساءل اين كان متواجد البودى جارد لحظة الخطف
عند خروجك بالسلامة لابد ان تقوم بتغيير ذلك الطقم
ماهو اجمل موضوع قرأتهـ لهـذا العـضـو ؟؟
معظم مواضيعه قراتهاوهى كلها جميلة
اجمل رد لهـ ؟؟
كل ردوده جميلة
نصيحهـ توجهها لهـ ؟؟
لايوجد
ماذا ينقص هذا العضو برآيكـ ؟؟
مفيش
لقب ممكن تطلقهـ على هـذا العـضـو ؟؟
المدير
بماذا يتميز هـذا العـضـو عن غيرـه ؟؟
اختياره للمواضيع
اسلوبهـ في النقاش ؟
متزن جدا ..
شخصيتهـ في المنتدى ؟
محبوبة جدا من الجميع
معاملتهـ مـع الاعضاء ؟
ممتازه
صفهـ تتمنى ان يبتعد عنها ؟؟
صفاته كلها كويسة
وبكده اكون دفعت جزء من الفدية
واقول لباقى الاعضاء يالا جهزوا الفدية
عشان ترجعوا المدير




شكرا أم ألاء
تتردلك في الخطفة الجاية ان شاء الله
ههههههههه
اما البودي جارد بقا فملوش ذنب
اصلي بسيبه على باب المنتدى وانا داخل عشان المساواة والديموقراطية
ههههههههههههههههههههه
الشركة المصريةللانظمة الرقمية والخدمات المتكاملةجميع خدمات الكمبيوتر والانترنت - تصميم واستضافة مواقع ومنتديات
ولو اننا نحب نخليه ويانا كده شويه
بس حرام نسيبه برضو مخطوف كده من الباشا يمارس عليه كل انواع التعذيب
ميهونش علينا برضو
يلا لما اشوف اقدر اعمل ايه وادفع جزء كده من الفديه
ومفرحش فيك اميره
الشريره دى
ماهو اجمل موضوع قرأتهـ لهـذا العـضـو ؟؟
كل مواضيعه جميله وبتعجبنى جدا
اجمل رد لهـ ؟؟
معظم ردوده بتغيظنى بس بصراحه جميله جدا لها طابع المرح
نصيحهـ توجهها لهـ ؟؟
مش يغيب عننا كده كتييييييير
ماذا ينقص هذا العضو برآيكـ ؟؟
طقم بودى جارد تانى بدال اللى وياه
لقب ممكن تطلقهـ على هـذا العـضـو ؟؟
نصل الهوى
بماذا يتميز هـذا العـضـو عن غيرـه ؟؟
اختياره للمواضيع مع قلتها
اسلوبهـ في النقاش
رائع
شخصيتهـ في المنتدى ؟
محبوبة جدا من الجميع
معاملتهـ مـع الاعضاء ؟
ممتازه
صفهـ تتمنى ان يبتعد عنها ؟؟
الغياب
خلى بالك انا دفعت لك جزء من الفديه اهو علشان ترجع بسرعه بسرعه
يلا نعمل الخير ونرميه البحر
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات