5
والاستاذ محمود خلااص بوظ الفرامل
والقطر ماشى
على اخر سرعته
وارمى مين
مين
توكلى على الله
نطى بسررررررعة
وبما انك النجمة ...
تنطى لفووووق الاول هنااااك بعييييد خااالص
هناك عند النجوم
النجمة
خلووووود







5
والاستاذ محمود خلااص بوظ الفرامل
والقطر ماشى
على اخر سرعته
وارمى مين
مين
توكلى على الله
نطى بسررررررعة
وبما انك النجمة ...
تنطى لفووووق الاول هنااااك بعييييد خااالص
هناك عند النجوم
النجمة
خلووووود
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم
ياغلاسه ورخامه
لازم ميعديش اليوم الا لما تاخد بتارك
وبعدين محمود ميقدرش يبوظ فرامل القطر ده بقى لانه توماتيكى توماتيكى
ماشى
وامشوا جمب الحيط شويه كده ربوا عيالكم
ونقول
11111111111111
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..







3 والقطر ماشى باخر سرررعة
ومفيش فرامل
وفى اعلى ارتفاع
3
ياترى مين هايتبرع برقم 4
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات