اختى الغالية وردة اسمعى كلامى كويس علشان دا اخر كلام هتسمعية ياريتك تترحمى على نفسك وتكتبى قصيدة رثاء حزينة لحضرتك
لانك يا عينى ياليلى هتموتى شر قتله انا وصيت سواق القطر يزود السرعة شوية واتصلت احتياطى بالاسعاف مع انه مش هيلحق يعمل
حاجة كمان وصيت لكى على اتنين مقرءين يعملوا اللازم يالله بقى يا شاطرة جمدى قلبك وغمضى ونطى ( انالله وانا اليه راجعون)





رد مع اقتباس




المفضلات