مجهود رائع يا استاذ محمد
ربنا يجعله في ميزان حسناتك
ويا رب دايما كل الاعضاء تفكر في الجديد للمنتدي
مجهود رائع يا استاذ محمد
ربنا يجعله في ميزان حسناتك
ويا رب دايما كل الاعضاء تفكر في الجديد للمنتدي
شكرا ياباشا
و اتمنى ان يستفيد الجميع من المجهودات العظيمة
تحية قلبية
ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب
رحماك يارب العباد ياتواب
بعبد تائب يقف على الباب
فريد
مجهود رائع منك يا ريس بس ياريت تساعدنا هنا كمان المدارس عملة لنا صداع وفى حيرة كبيرة
لو كان لى قلبان عشت بواحد وتركت قلبا فى هواك يعذب
فلا الوصل يحينى ولا الهجر قاتلى ولا الموت يأتينى ولا انت تحجب
***********
كان مذهبى عن حبكم لا اذهب وعذاب قلبى فيكمو مستعذب
واذا تكرر ذكركم فى مسمعى فالذكر يحلو والمسامع تطرب
شكرا جزيلا على المجهود الرائع والقيم.. وبرجاء قبول بعض الاستفسارات والتعليقات.. عندما دخلت على مدارس اكتوبر والواحات وجدت كل المدارس المدرجة رسمية فقط.. وتقريبا مفيش مدارس لغات التى يسأل عنها معظم الاعضاء.. ايضا اتمنى لو يكتمل باقى المدارس اللغات ونضيف جزء مخصص لكل مدرسة يحتوى على اراء اولياء الامور ومميزات زعيزب كل مدرسة - اسعارها - واى معلومات ممكنة حتى يمكن لاى زائر للسايت ان ينتفع بهذه المعلومات ويمكننا ايضا تقييم المدرسة خاصة ان معظمنا يعانى من رحلة البحث عن مدرسة جيدة لاولاده.. شكرا جزيلا
السلام عليكم لو تفضلتم عاوزه اعرف رأيكم اه فى المدارس التجريبى واللى عنده ولاد فيها كويسه وانه احسنهم علشان محتاره بنتى هتدخل السنه دى ومش عارفه المدارس الكويسه وياريت لو حد يعرف مدارس تجريبى مش مختلطه
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات