facebook

صفحة 2 من 7 الأولىالأولى 123456 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 6 إلى 10 من 32

الموضوع: استراحة المنتدى

العرض المتطور

المشاركة السابقة المشاركة السابقة   المشاركة التالية المشاركة التالية
  1. #1

    افتراضي رد: استراحة المنتدى

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرومنسى مشاهدة المشاركة
    واحنا مرحرحين فى المكان الجميل ده
    فى إستراحة المنتدى
    وبعد العز اللى شيفينو ومتهنيين فى الأستراحة
    ممكن نطرح موضوع سياسى نتناقش فيه بحرية


    هل حسنى مبارك الرئيس السابق لمصر
    رجل معاملتة يجب ان تكون مثل
    1- لص يجب إضطهاده
    2- رئيس تم إزاحتة من على كرسى الحكم كالملك فاروق
    أسف إن دمى رزل من البداية
    موضوع جميل كبداية لمواضيعنا المتميزه فى الاستراحه

    ومنتظره اعرف رأى الاعضاء وارائهم الجميلة







  2. #2

    افتراضي رد: استراحة المنتدى

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرومنسى مشاهدة المشاركة
    هل حسنى مبارك الرئيس السابق لمصر
    رجل معاملتة يجب ان تكون مثل
    1- لص يجب إضطهاده
    2- رئيس تم إزاحتة من على كرسى الحكم كالملك فاروق
    أسف إن دمى رزل من البداية
    سؤالك صعب شويه ...الرومانسى

    لأن دلوقتى في مصر فيه فريقين

    الفريق الاول شايف ان حسنى مبارك رئيس يجب احترام ماضيه

    وان السبب فى الفساد اللى كان موجود هما الوزراء والمسؤولين

    وفريق تانى شايف ان حسنى مبارك ورا كل الفساد والنهب اللى كان بيحصل فى البلد دا غير الاعتقالات وقانون الطوارىء

    علشان كده سؤالك صعب الاجابه عليه

    لكن على ما اعتقد ان الخيار رقم 2 هو الاقرب للحقيقة

    برغم انى شايفه ان فيه كتير هيخالفونى فى الرأى

    لكن انا بقول ان رغم سيئات حسنى مبارك انا شايفه ان كان فيه اجابيات رغم انها قليله

    وربنا يستر






  3. #3

    افتراضي رد: استراحة المنتدى

    وأنا مع رأيك يا وردة الايمان
    لانى أرى كم السرقات وما حدث فى الفترات السابقة فى مصر وكم الامبلاة من الشعب والحكومة وكم التطاول الذى زار كل شبر داخل المحروسة ومع كل ذلك أدين الرئيس السابق بنسب كبيرة فيما يحدث
    وعلى الرغم من ذلك فهو رئيس سابق لجمهورية مصر العربية لمدة ذادت عن الثلاثون عاما وكان الملك فاروق فى عصر ثورة 52 أفظع من ذلك بكثير إلا انه لم يحاكم وطلب منه الجيش الخروج الى منفاه
    أما ما يحدث فهو عدم وعى ولامبالاة لكل شئ
    شكرا على موضوعك القيم


    أخدت بينى وبين قربك جدارا حائلا **فإنقطعت بى السبل لأتنسم الحياه
    ما دمت أنا بأول الطرق إليك مسافرا **فدعنى قربك أنشد شعرا أهــواه

  4. #4
    الصورة الرمزية فريد
    تاريخ التسجيل
    May 2009
    الدولة
    مصر
    العمر
    58
    المشاركات
    4,004
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    23


    افتراضي رد: استراحة المنتدى

    اما الا عاوز يعامله على انه ملك هو حر
    ياخد صورته و يعلقها فى شقته
    ومش عشان حكمنا تلاتين سنة بالقهر و الظلم و الطغيان
    نمجده و نعظمه و نضرب له 52 طلقة فى الهواء
    انا هاعمله على انه اهان الشعب
    و العاقل يرى الحقيقة بعين مجردة
    ولو كان ربنا بيحبه مكنش فضحه على اخر ايامه مش عارف ليه حاسس
    ان الفلول لسه موجود معانا
    ههههههههههه

    ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
    ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
    اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب

    رحماك يارب العباد ياتواب
    بعبد تائب يقف على الباب

    فريد


  5. #5
    الصورة الرمزية فريد
    تاريخ التسجيل
    May 2009
    الدولة
    مصر
    العمر
    58
    المشاركات
    4,004
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    23


    افتراضي رد: استراحة المنتدى

    طبعا مش هاقول
    ان الموضوع رائع بجد
    و الاشادة به قليله عليه
    ولان صاحبته وردة الايمان
    فالموضوع اصبح ذات لمعان و بريق
    ثانيا
    موضوع ان فيه خدمات بس مش مجانية
    انتى اتعديتى من خلود و لا ايه
    المشروبات و خلافه على حسابك
    احنا ملناش دعوة
    ثالثا موضوع حسنى مبارك
    وطبعا كل واحد حر فى رايه
    يقول كيفما شاء
    هكذا تعملنا فى ميدان التحرير
    و هكذا علمتنا الثورة
    التى نحيى فى ظلها الان
    والفضل اولا و اخيرا لله

    نرجع لحسنى مبارك
    الا شايف ان ليه حسنات
    يتفضل بهدوء يقولنا عليها
    من غير كلام ملوش لازمة
    يعنى مثلا ميقلش كنا عايشين فى امن و امان
    ميقلش كنا بناكل و نشرب
    ميقلش امى لما ماتت سبنى اعيط عليها
    ولا كنا بيدينا عشرة جنيه منحة عيد العمال
    ولا ولا ولا ولا
    لو نتكلم عن السيئات
    واحد حبس كل الجماعات الاسلامية
    التى لها صفة تشدد او غيرها
    و كل من انتمى للدين باى صلة
    اتنين البطالة
    تالتة العنوسة
    اربعة كرهنا لكل الدول العربية و المعاملة بالمثل
    خمسة اصبحنا بلا هدف كدولة
    سادسا لم يعد لنا دور دولى او اقليمى او حتى داخلى
    سابعا اسقط من داخلنا حب بلدنا التى بالاصل حبها فطرى
    ثامنا و و و و وووو
    وووو
    وووو
    ووووو
    ووووو
    وووو
    ووووو

    و الا عاوز يذود انا تحت امره
    وفى النهاية المعاملة ستكون على حسب ماقترفه من جرائم
    فى حق مصر و شعبها و تاريخها و اولادها

    بالقانون وحده ولا نريد غير ذلك
    ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
    ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
    اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب

    رحماك يارب العباد ياتواب
    بعبد تائب يقف على الباب

    فريد


صفحة 2 من 7 الأولىالأولى 123456 ... الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. -- استراحة قصيرة
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 05-03-2011, 10:50 AM
  2. سؤال لكل شخص في المنتدى يجاوب سؤال لكل شخص في المنتدى مطلوب الايجاوب عليه
    بواسطة الباشا تلميذ في المنتدى قسم النقاشات الجــادة
    مشاركات: 19
    آخر مشاركة: 28-02-2011, 09:10 PM
  3. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 29-12-2010, 08:11 PM
  4. الى كل المشتركين فى المسابقة .....دقيقة استراحة
    بواسطة وردة الايمان في المنتدى أخبار الموقع والمنتدى والأعضاء
    مشاركات: 14
    آخر مشاركة: 09-12-2010, 01:51 AM
  5. بالصور والفيديو.. تفاصيل وفاة مراقب داخل استراحة الامتحانات بسوهاج
    بواسطة اميرة حبى انا في المنتدى حوادث وقضايا
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 22-06-2010, 01:46 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1