facebook

صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 123 الأخيرةالأخيرة
النتائج 6 إلى 10 من 12

الموضوع: عيد ميلاد ابن مدير المنتدى

  1. #6
    الصورة الرمزية Aqua Kitty
    تاريخ التسجيل
    Dec 2010
    الدولة
    مصر- 6 اكتوبر
    المشاركات
    189
    معدل تقييم المستوى
    16

    افتراضي رد: عيد ميلاد ابن مدير المنتدى

    كل سنة وهو طيب يامحمد
    وان شاء الله تشوفه زى مابتتمنى

    وانا هاجيب التورتة الاول

    وبعدين هديتى ليه

    Dream what you want to dream; go where you want to go; be what
    you want to be, because you have only one life and one chance to do
    all the things you want to do

  2. #7
    مشرفة قسم القصة الصورة الرمزية دعاء الكروان
    تاريخ التسجيل
    Apr 2009
    الدولة
    مصر
    المشاركات
    3,211
    معدل تقييم المستوى
    21


    افتراضي رد: عيد ميلاد ابن مدير المنتدى




    كل سنه وانت طيب يا جميل

    ميلاد سعيد
    عمر جديد
    ايدو الشموع
    والغو المواعيد
    اليوم ده هو اجمل عيد
    بارك يارب معانا وزيد
    راحت سنه
    وجت سنه
    عمر جديد وانكتب
    يلا دقوا على الخشب
    ~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~
    هابى بار زى تو يو
    هابى بار زى تو يو
    هابى بار زى تو يو
    هابى بار زى تو يو

    تعيش ان شاء الله لنا
    عقبال 100سنه
    اتهنى عيش ايامك
    اتمنى حقق احلامك
    راحت سنه
    وجت سنه
    عمر جديد وانكتب
    يلا دقوا على الخشب
    ~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~
    هابى بار زى تو يو
    هابى بار زى تويو
    هابى بار زى تويو
    هابى بار زى تو يو



    كل سنه وانت طيب يا احمد

    ويا رب تشوفه زى ما بتتمناه
    ان شاء الله وربنا يبارك فيه




  3. #8
    المشرف العام الصورة الرمزية fagrmasr01
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    فى عقل وقلب محبوبتى
    المشاركات
    10,997
    معدل تقييم المستوى
    29


    افتراضي رد: عيد ميلاد ابن مدير المنتدى

    كل سنةوانت طيب
    عيد ميلادك يا احمد محمد ابو زيد
    أجمل الأعياد .. ربنا يباركلك ويزيد
    يارب ينكتب لك عمر مُبارك وسعيد
    تفرح وتتهنى مع بابا وماما الف عيد
    كل سنةوانت طيب
    كل سنة وانت .. قرة عينك لوالديك
    يفرحوا بيك وانت .. إمام للمسلمين
    كل سنةوانت طيب
    وعلى ايدك ياجميل .. تتصلح الأحوال
    إليك ولبابا التحية .. من .. عمو جمال


    كل سنةوانت طيب





    سبحان الله وبحمده
    سبحان الله العظيم



  4. #9

    ala7bab

    مؤسس المنتدى
    الصورة الرمزية محمد المصري
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    الدولة
    6 October City, Egypt
    العمر
    41
    المشاركات
    3,591
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    10

    افتراضي رد: عيد ميلاد ابن مدير المنتدى

    اسامة
    ابو عمرو
    ليون
    Aqua Kitty
    دعاء الكروان
    عمى جمال

    متشكر جدا لكلماتكم الجميلة
    بجد سعدت جدا بيها

    يارب يخليكم ليا يارب وميحرمنيش ابدا منكم ولا من كلماتكم الجميلة دى



    إن مرت الايام
    ولم تروني فهذه كلماتى فـتذكروني
    وان غبت ولم تجدوني اكون وقتها بحاجه للدعاء فادعولي






  5. #10

    افتراضي رد: عيد ميلاد ابن مدير المنتدى

    عيد ميلاد سعيد







    ربنا يحققلك كل امانيك


    عقبـــال مليووووووووون سنة


    وتكبر وتكون اكبر مهندس كمبيوتر فى مصر
















صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 123 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 27-11-2010, 06:43 AM
  2. تعذيب مدير المنتدى **
    بواسطة خلود في المنتدى القسم الـعـام
    مشاركات: 12
    آخر مشاركة: 24-04-2010, 11:44 PM
  3. تهنئة بعيد ميلاد مدير المنتدى
    بواسطة اميرة حبى انا في المنتدى قسم التهانى والترحيب بالأعضاء الجدد
    مشاركات: 17
    آخر مشاركة: 31-12-2009, 01:58 PM
  4. عيد ميلاد قمر المنتدى
    بواسطة اميرة حبى انا في المنتدى قسم التهانى والترحيب بالأعضاء الجدد
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 29-08-2009, 07:22 PM
  5. لقاء صحفى.. مع الأحباب .. مدير المنتدى
    بواسطة fagrmasr01 في المنتدى القسم الـعـام
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 07-03-2009, 02:06 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1