facebook

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12
النتائج 6 إلى 10 من 10

الموضوع: احساس الغريب الوحيد وسط الزحام

  1. #6

    افتراضي رد: احساس الغريب الوحيد وسط الزحام

    ايه ياحاج الكلام ده
    ده كلام برضو
    احنا كلنا حواليك
    يبقا انت لوحدك ازاى
    ومدام حاله وقتيه وعدت
    يبقا الحمد لله على كل حال
    الجندى مات موتت رجال
    فى الجنه ياشهيد

  2. #7

    افتراضي رد: احساس الغريب الوحيد وسط الزحام

    معقوله يااستاذ جمال تستسلم للاحساس ده

    وبعدين انت تحسه ازاى وقلبك مليان بالحب والتفاؤل الجميل ده لكل اللى حواليك واعتقد هما بيبادولك نفس الاحساس

    وزى ما قالت ليون كلنا حواليك وبنحبك جدا وبنحترمك ولك فى نفوسنا كل اعتزاز وتقدير








    أنـآ لآ أسمَحْ لـ/ أيًّ ڪآטּْ بـ أטּْ يّدخُلَ { ح‘ـيآتيْ }~

    ف/ هذآ { ع‘ـآلمِي الخَآص } ،، أدْخِلُ فِيہ | فَقَط | مَـטּْ إختآرَهُمْ قَلْبِيْ


  3. #8
    المشرف العام الصورة الرمزية fagrmasr01
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    فى عقل وقلب محبوبتى
    المشاركات
    10,997
    معدل تقييم المستوى
    29


    افتراضي رد: احساس الغريب الوحيد وسط الزحام

    أصدقائى الطيبين
    احمد وقمورة

    متشكر جدا والله مش عارف ازاى اشكر لكم هذه المشاعر الطيبة

    ربنا يبارك فيكم ويكرمكم

    وميحرمنيش ابدا من انسانيتكم الجميلة ومشاعركم اللى احساسها فعلا واصلنى بعمق

    ربنا يخليكم
    سبحان الله وبحمده
    سبحان الله العظيم



  4. #9

    افتراضي رد: احساس الغريب الوحيد وسط الزحام

    بص بقى ياجمال

    انا مش هرد

    ماشى

    علشان انت بتحب تدلع علينا وتشوف غلاوك عندنا قد ايه

    ومن اجل هذا ولهذا مش هقول الا ربنا يسامحك لاننا كلنا بنحبوووووووووك بس مش اوى يعنى

    ههههههههههه





    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  5. #10
    المشرف العام الصورة الرمزية fagrmasr01
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    فى عقل وقلب محبوبتى
    المشاركات
    10,997
    معدل تقييم المستوى
    29


    افتراضي رد: احساس الغريب الوحيد وسط الزحام

    ربنا يخليكى ويبارك فيكى يا خلود أفندى

    تشكرى بجد بجد
    سبحان الله وبحمده
    سبحان الله العظيم



صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. ـالكاغو,الطائر الغريب ...
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 29-10-2011, 05:01 AM
  2. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 28-08-2011, 10:10 AM
  3. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 10-07-2011, 06:21 PM
  4. -- ابتسامة الغريب..ابكتني
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 06-04-2011, 02:12 AM
  5. ليه الغريب مالوش مكان
    بواسطة M.Khalifa في المنتدى خدمات عامة في مدينة 6 أكتوبر
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 24-03-2009, 02:46 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1