ايه ياحاج الكلام ده
ده كلام برضو
احنا كلنا حواليك
يبقا انت لوحدك ازاى
ومدام حاله وقتيه وعدت
يبقا الحمد لله على كل حال
ايه ياحاج الكلام ده
ده كلام برضو
احنا كلنا حواليك
يبقا انت لوحدك ازاى
ومدام حاله وقتيه وعدت
يبقا الحمد لله على كل حال
الجندى مات موتت رجال
فى الجنه ياشهيد
معقوله يااستاذ جمال تستسلم للاحساس ده
وبعدين انت تحسه ازاى وقلبك مليان بالحب والتفاؤل الجميل ده لكل اللى حواليك واعتقد هما بيبادولك نفس الاحساس
وزى ما قالت ليون كلنا حواليك وبنحبك جدا وبنحترمك ولك فى نفوسنا كل اعتزاز وتقدير
أنـآ لآ أسمَحْ لـ/ أيًّ ڪآטּْ بـ أטּْ يّدخُلَ { ح‘ـيآتيْ }~✿
ف/ هذآ { ع‘ـآلمِي الخَآص } ،، أدْخِلُ فِيہ | فَقَط | مَـטּْ إختآرَهُمْ قَلْبِيْ ♥







أصدقائى الطيبين
احمد وقمورة
متشكر جدا والله مش عارف ازاى اشكر لكم هذه المشاعر الطيبة
ربنا يبارك فيكم ويكرمكم
وميحرمنيش ابدا من انسانيتكم الجميلة ومشاعركم اللى احساسها فعلا واصلنى بعمق
ربنا يخليكم
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم
بص بقى ياجمال
انا مش هرد
ماشى
علشان انت بتحب تدلع علينا وتشوف غلاوك عندنا قد ايه
ومن اجل هذا ولهذا مش هقول الا ربنا يسامحك لاننا كلنا بنحبوووووووووك بس مش اوى يعنى
ههههههههههه
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..







ربنا يخليكى ويبارك فيكى يا خلود أفندى
تشكرى بجد بجد
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات