كل عام وانتم بخير
ويتعاد عليكم بالصحه والسلامه
والعيديه عن قريب ان شاء الله
كل عام وانتم بخير
ويتعاد عليكم بالصحه والسلامه
والعيديه عن قريب ان شاء الله
كل سنه وانت طيبه ياخلود
وكل اعضاء المنتدى بخير وصحه
ويارب يكون عيد اجمل من كل الاعياد اللى فاتت
الجندى مات موتت رجال
فى الجنه ياشهيد

[QUOTE=lionking;205612]
والغايبيين يرجعوا ينورونا والموجوديين يزيدوا نشاط
يارب يااوختى يارب
ونخلص ان شاء الله من الاخوان هههههههههههههههههههههههههههههه
انتى تانى مش قلتى نصبر عليهم شويه
كل سنة والامة الاسلامية بخير
واسرتك واولادك يارب
وان شاء الله سوريا حره ونحتفل معاهم برحيل بشار الطاغية
يارب ياليون ويتحرروا من اللى معندوش رحمه ده
وادى يا ستى حلويات العيد عشان محدش يقول نفسه فى حاجة
ولله ما قصرتى ياحاجه
احجزى ده لى ياليون وهبعت لك العلوان على الخاص هههههه
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
[QUOTE=محمد المصري;205614]وانتى طيبه ياخلود
وكل سنه وكلنا طيبين واسره المنتدى بخير
لو سمحت بالنص يامحمد الله يكرمك
وكل سنه وانت طيب
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات