شفيق لن تتم له اى محاكمات
البنى ادم ده له حماية خاااااصة
وماتوقعش ان اى حد هيقدر يحاسبه
القانون عندنا نايم ف العسل من زمان اوووووى







شفيق لن تتم له اى محاكمات
البنى ادم ده له حماية خاااااصة
وماتوقعش ان اى حد هيقدر يحاسبه
القانون عندنا نايم ف العسل من زمان اوووووى
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم







فكريتنى دول عصابة يابا
ههههههههههههههه
ربنا ياخدهم
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم
شفيق ده شخصيه جباره نحمد ربنا انه لم يوليه علينا
يروح مكان ما يروح مش عايزينه هنا
ولا حابه اسمع عنه اخبار
أنـآ لآ أسمَحْ لـ/ أيًّ ڪآטּْ بـ أטּْ يّدخُلَ { ح‘ـيآتيْ }~✿
ف/ هذآ { ع‘ـآلمِي الخَآص } ،، أدْخِلُ فِيہ | فَقَط | مَـטּْ إختآرَهُمْ قَلْبِيْ ♥
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات