facebook

صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 123 الأخيرةالأخيرة
النتائج 6 إلى 10 من 13

الموضوع: الحقونا ... الدستور بيتسرق

  1. #6

    افتراضي رد: الحقونا ... الدستور بيتسرق

    لا سامعين يااوختى

    واعملى حسابى معاكى بس جمال لا هيروح يعاكس البنات هناك وهما زى القمر





    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  2. #7
    المشرف العام الصورة الرمزية fagrmasr01
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    فى عقل وقلب محبوبتى
    المشاركات
    10,997
    معدل تقييم المستوى
    29


    افتراضي رد: الحقونا ... الدستور بيتسرق

    لا لا لا
    نروح نتفسح اه ,, نعاكس ونهزر ماااشى
    لكن نبعد بجد عنها .. لا وألف لا
    ولا تركيا ولا حتى كوالا لمبور

    مفيش أجمل من مصر .. مهما حصل فيها
    ولو ف كل دولة قصر .. هانعيش ونحميها
    ف هزيمة واللا ف نصر .. حبيبتى وأفديها


    سبحان الله وبحمده
    سبحان الله العظيم



  3. #8

    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    مصر
    العمر
    41
    المشاركات
    629
    معدل تقييم المستوى
    18

    افتراضي رد: الحقونا ... الدستور بيتسرق

    أي دستور سيكتب في ظل وجود المجلس السمكري فهو دستور مسروق فعلا
    فالدستور الحقيقي هو الذي يكتب بدون الدبابة والسلاح
    تحية لكل الشرفاء الذين نادوا بعدم كتابة الدستور تحت حكم العسكر
    ومع اختلافي الفكري والمنهجي مع الاخوان ، أرى البعض يتهمهم بأنهم لصوص وقطاع طرق حتى أنهم قد وصفوهم أحيانا بأنهم قتلة ومصاصي دماء ... وهذا ليس من أدب الاختلاف
    أخي أنت حرٌّ وراء السدود
    أخي أنت حرٌّ بتلك القيود

    إذا كنت بالله مستعصما
    فماذا يضيرك كيد العبيد؟!!
    *************

  4. #9

    مشرفة الأخبار و المعالم السياحية

    الصورة الرمزية lionking
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    5,361
    معدل تقييم المستوى
    24


    افتراضي رد: الحقونا ... الدستور بيتسرق

    طبعا لا دستور تحت حكم العسكر
    والعسكر لسه بيحكم يبأه نفضل نقول
    لا دستور تحت حكم العسكر

    بالنسبة للاخوان يا محمد

    هما ناس كدابيين ومنافقينومتلونيين

    الاخوان فى السنة ونص دول وروا الناس اللى انتخبتهم انهم اخدوا مقلب كبير اووووووى

    وده معروف ان دى صفاتهم

    بالنسبة لانك بتقول فى ناس بتقول عليهم قتله احب اقولك اه قتله

    هروبهم من النزول من كل مره مع الثوار لمواجهة العسكر والبلطجية يعتبر اشتراك فى قتل الثوار اذاً هما قتلة


    وده لا يعتبر سب لاننى بقول صفة فيهم

    الاخوان مصلحتهم اولااااااا

    وان شاء الله هيموتوا نفسهم باديهم









  5. #10

    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    مصر
    العمر
    41
    المشاركات
    629
    معدل تقييم المستوى
    18

    افتراضي رد: الحقونا ... الدستور بيتسرق

    أخطأ التيار الاسلامي وخاصة الاخوان في خطأ سبقهم فيه الصحابة وهو ترك جبل الرماة والنزول لحصد الغنائم والتقصير في حصار الظالم
    ==============
    لكن قطعا أرفض اتهامهم بالنفاق وهذا رأيي ولك أن تقولي ما تريدين
    أخي أنت حرٌّ وراء السدود
    أخي أنت حرٌّ بتلك القيود

    إذا كنت بالله مستعصما
    فماذا يضيرك كيد العبيد؟!!
    *************

صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 123 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. الحقوو شعبولا بيتسرق .. ...
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 06-11-2011, 07:10 PM
  2. الحقونا من تحويل الشقق الدور الارضى الى محلات باحياء مدينة 6 اكتوبر
    بواسطة hishamreda في المنتدى أخبار مدينة 6 أكتوبر
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 23-06-2011, 12:38 AM
  3. -- الدستور اولا ثم الرئيس
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 09-02-2011, 07:00 PM
  4. -- الحقونا يا اخوانا !!!! الكل يدخل بسرعة
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 12-12-2010, 10:40 PM
  5. أزمة الدستور
    بواسطة lionking في المنتدى قسم الاخبار المحلية مصر
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 10-10-2010, 02:47 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1