لا سامعين يااوختى
واعملى حسابى معاكى بس جمال لا هيروح يعاكس البنات هناك وهما زى القمر
لا سامعين يااوختى
واعملى حسابى معاكى بس جمال لا هيروح يعاكس البنات هناك وهما زى القمر
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..







لا لا لا
نروح نتفسح اه ,, نعاكس ونهزر ماااشى
لكن نبعد بجد عنها .. لا وألف لا
ولا تركيا ولا حتى كوالا لمبور
مفيش أجمل من مصر .. مهما حصل فيها
ولو ف كل دولة قصر .. هانعيش ونحميها
ف هزيمة واللا ف نصر .. حبيبتى وأفديها
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم


أي دستور سيكتب في ظل وجود المجلس السمكري فهو دستور مسروق فعلا
فالدستور الحقيقي هو الذي يكتب بدون الدبابة والسلاح
تحية لكل الشرفاء الذين نادوا بعدم كتابة الدستور تحت حكم العسكر
ومع اختلافي الفكري والمنهجي مع الاخوان ، أرى البعض يتهمهم بأنهم لصوص وقطاع طرق حتى أنهم قد وصفوهم أحيانا بأنهم قتلة ومصاصي دماء ... وهذا ليس من أدب الاختلاف
أخي أنت حرٌّ وراء السدود
أخي أنت حرٌّ بتلك القيود*************
إذا كنت بالله مستعصما
فماذا يضيرك كيد العبيد؟!!

مشرفة الأخبار و المعالم السياحية






طبعا لا دستور تحت حكم العسكر
والعسكر لسه بيحكم يبأه نفضل نقول
لا دستور تحت حكم العسكر
بالنسبة للاخوان يا محمد
هما ناس كدابيين ومنافقينومتلونيين
الاخوان فى السنة ونص دول وروا الناس اللى انتخبتهم انهم اخدوا مقلب كبير اووووووى
وده معروف ان دى صفاتهم
بالنسبة لانك بتقول فى ناس بتقول عليهم قتله احب اقولك اه قتله
هروبهم من النزول من كل مره مع الثوار لمواجهة العسكر والبلطجية يعتبر اشتراك فى قتل الثوار اذاً هما قتلة
وده لا يعتبر سب لاننى بقول صفة فيهم
الاخوان مصلحتهم اولااااااا
وان شاء الله هيموتوا نفسهم باديهم


أخطأ التيار الاسلامي وخاصة الاخوان في خطأ سبقهم فيه الصحابة وهو ترك جبل الرماة والنزول لحصد الغنائم والتقصير في حصار الظالم
==============
لكن قطعا أرفض اتهامهم بالنفاق وهذا رأيي ولك أن تقولي ما تريدين
أخي أنت حرٌّ وراء السدود
أخي أنت حرٌّ بتلك القيود*************
إذا كنت بالله مستعصما
فماذا يضيرك كيد العبيد؟!!
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات