جميلة اوى ياليون
طب ليه مش بتشاركى بالحاجات دى فى قسم الابداعات الخاصة
تسلم ايدك
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..







الاخت ليون
كلماتك قوية وجميلة ومعبرة فعلا
ياريت تزيدينا منها
ربنا يزيدك من الخير آمين
جمال



لتكن خطواتك
..في الخير كمن يمشي
على الرمل
لا يسمع
صوته
ولكن أثرهمن منا لايحن الى اشياءومناسبات جميلةوسعيدة مرت يحباتنا
واضح
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات