facebook

صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 123 الأخيرةالأخيرة
النتائج 6 إلى 10 من 15

الموضوع: كلمات اتمنى ان تصل لقلوبكم

  1. #6
    الصورة الرمزية فريد
    تاريخ التسجيل
    May 2009
    الدولة
    مصر
    العمر
    58
    المشاركات
    4,004
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    23


    افتراضي رد: كلمات اتمنى ان تصل لقلوبكم

    و انا كمان فى انتظار العزومة

    بس فين المديرين

    مش عارف




    يامحمد


    يااميرة



    ياخلود

    ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
    ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
    اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب

    رحماك يارب العباد ياتواب
    بعبد تائب يقف على الباب

    فريد


  2. #7

    افتراضي رد: كلمات اتمنى ان تصل لقلوبكم

    [QUOTE=فريد;189969]

    و العزومة على المديرين
    الاعضاء لا
    المشرفين لا
    المديرين بس


    وبعدين بقى

    يابنى سيب المديرين فى حالهم

    حرام عليك كده

    كل حاجه المديرين المديرين

    ما انت مشرف قد الدنيا اهوووووووو

    ياساتر ياساتر

    انت اللى عزمت كمل للاخر بقى

    ومتنساش تعمل حسابى وياكم





    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  3. #8

    افتراضي رد: كلمات اتمنى ان تصل لقلوبكم

    [QUOTE=وردة الايمان;189988]


    وجزء غالى صعب نعيش من غيرة

    وبخصوص العزومة فأنا فى انتظارها



    اتفضل ياعم اهى ورده كمان مستنيه العزومه وما صدقت اهو

    عيب عليكم كده احنا اخر الشهر ميصحش كده خالص

    حد يتكلم فى عزومات و غداء وفاكهه وشغلانه فى الوقت ده

    ههههههههه

    ميرسى ياورده على كلامك لى واحنا اللى وحشنا بجد الاديبه والشاعره ورده

    ومستنين منك احلى اشعار مره تانيه







    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  4. #9

    افتراضي رد: كلمات اتمنى ان تصل لقلوبكم

    [QUOTE=خلود;190055]
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وردة الايمان مشاهدة المشاركة


    وجزء غالى صعب نعيش من غيرة

    وبخصوص العزومة فأنا فى انتظارها



    اتفضل ياعم اهى ورده كمان مستنيه العزومه وما صدقت اهو

    عيب عليكم كده احنا اخر الشهر ميصحش كده خالص

    حد يتكلم فى عزومات و غداء وفاكهه وشغلانه فى الوقت ده

    ههههههههه



    كده يا خلود ؟

    دا انا من ساعة ما فريد وعدنى وانا مستنيا العزومة

    ودى عزومة مش من اى حد

    يعنى هقعد اتخيل فيها كده قد يومين تلاته


    بس يارب تيجى بسرعة






  5. #10

    ala7bab

    مؤسس المنتدى
    الصورة الرمزية محمد المصري
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    الدولة
    6 October City, Egypt
    العمر
    41
    المشاركات
    3,591
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    10

    افتراضي رد: كلمات اتمنى ان تصل لقلوبكم

    كلمات من القلب الى القلب

    اهلا بيكى ياوردة من جديد

    ديما متميزة بموضوعاتك وكلماتك الجميلة

    بجد انا نفسى كل الناس ترجع زى زمان

    ومحدش يغيب عننا ابدا

    بالنسبة للعزومة انا معاكم

    مستنى اهو بس مين هيحاسب بقى ؟؟؟
    إن مرت الايام
    ولم تروني فهذه كلماتى فـتذكروني
    وان غبت ولم تجدوني اكون وقتها بحاجه للدعاء فادعولي






صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 123 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. العنصل:بصل بري Squill ...
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 11-12-2011, 10:00 PM
  2. العنصل:بصل بري Squill ...
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 11-12-2011, 10:00 PM
  3. مسدجات تشل تشل تشل ^^ // الجروب التانى ...
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 07-12-2011, 02:30 PM
  4. -- اتمنى حد يفيدنى
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 23-05-2011, 12:00 PM
  5. 00 كم اتمنى
    بواسطة اسامة22 في المنتدى القسم الـعـام
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 12-12-2010, 02:16 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1