و انا كمان فى انتظار العزومة
بس فين المديرين
مش عارف
يامحمد
يااميرة
ياخلود
و انا كمان فى انتظار العزومة
بس فين المديرين
مش عارف
يامحمد
يااميرة
ياخلود
ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب
رحماك يارب العباد ياتواب
بعبد تائب يقف على الباب
فريد
[QUOTE=فريد;189969]
و العزومة على المديرين
الاعضاء لا
المشرفين لا
المديرين بس
وبعدين بقى
يابنى سيب المديرين فى حالهم
حرام عليك كده
كل حاجه المديرين المديرين
ما انت مشرف قد الدنيا اهوووووووو
ياساتر ياساتر
انت اللى عزمت كمل للاخر بقى
ومتنساش تعمل حسابى وياكم
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
[QUOTE=وردة الايمان;189988]
وجزء غالى صعب نعيش من غيرة
وبخصوص العزومة فأنا فى انتظارها
اتفضل ياعم اهى ورده كمان مستنيه العزومه وما صدقت اهو
عيب عليكم كده احنا اخر الشهر ميصحش كده خالص
حد يتكلم فى عزومات و غداء وفاكهه وشغلانه فى الوقت ده
ههههههههه
ميرسى ياورده على كلامك لى واحنا اللى وحشنا بجد الاديبه والشاعره ورده
ومستنين منك احلى اشعار مره تانيه
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
ala7bab
مؤسس المنتدى








كلمات من القلب الى القلب
اهلا بيكى ياوردة من جديد
ديما متميزة بموضوعاتك وكلماتك الجميلة
بجد انا نفسى كل الناس ترجع زى زمان
ومحدش يغيب عننا ابدا
بالنسبة للعزومة انا معاكم
مستنى اهو بس مين هيحاسب بقى ؟؟؟
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات